Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een stukje Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een stukje Brugge

    Nog ééntje van vorig jaar.
    Sommigen zagen hem misschien al op het fotosalon van onze club op groot formaat.
    Hier de BD-versie op 900 pixels.



    Nikon D80 - ISO100 - 17mm - F8 - 9 sec - -0,7ev - 6/9/2008 - rond middernacht.

  • #2
    Re: Een stukje Brugge

    pracht foto hoor.
    net lang genoeg belicht
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Een stukje Brugge

      Mooie sfeervolle plaat..Komt zeer geloofwaardig over..
      mooie belichting onder het bruggetje..
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Een stukje Brugge

        Heel mooie kleurencombinaties.
        Goede witbalans.

        Comment


        • #5
          Re: Een stukje Brugge

          Hier heb ik niet veel op aan te merken knap werk

          Groeten

          Joeri
          Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
          www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

          Comment


          • #6
            Re: Een stukje Brugge

            Ziet er niet slecht uit.

            Brugge die scone, ik woon er zelf maar twintig kilometer vandaan en toch ben ik er nog nooit naartoe geweest om er avond- of nachtfoto\'s te gaan nemen.
            Straffer nog, ik ben zelfs nog nooit overdag naar Bugge geweest puur en uitsluitend om er foto\'s te nemen.

            En dat terwijl het in Brugge volloopt van de Japanners die zich blauw betalen om er wat kiekjes te mogen komen schieten.

            Van die Japanners daar begrijp ik dus echt niks van, maar Ik zou wel heel graag eens naar Japan gaan om daar wat fotootjes te gaan trekken, dat wel :-).

            Comment


            • #7
              Re: Een stukje Brugge

              Oorspronkelijk geplaatst door JadeBoe Bekijk bericht
              Straffer nog, ik ben zelfs nog nooit overdag naar Bugge geweest puur en uitsluitend om er foto\'s te nemen.
              Straffer nog... ik ging zelf niet naar Brugge om te fotograferen. Ik had een weekendje met de vrouw alleen in Brugge (kinderen waren op weekend met de volleybal) ter gelegenheid van mijn 15-jarig huwelijk.
              Toen we na het uitgebreide avondmaal, terug naar het hotel wandelden, was 't nog mooi weer, en we besloten nog een avondwandeling te doen. Even langs het hotel gegaan, camera en statief genomen, het filtertje achtergelaten, alles ingesteld, en enkele nachtfoto's gemaakt, een 10-tal, waaronder deze.

              Toch een keertje doen... Brugge is best fotografisch interessant, en dat zie je vooral 's avonds en 's nachts, wanneer de statieven worden bovengehaald.

              Comment


              • #8
                Re: Een stukje Brugge

                Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                Toch een keertje doen... Brugge is best fotografisch interessant, en dat zie je vooral \\\'s avonds en \\\'s nachts, wanneer de statieven worden bovengehaald.
                Bwoah...ik weet het niet, ik denk dat ik toch maar eens een reisje naar Japan ga boeken ;-).

                Comment


                • #9
                  Re: Een stukje Brugge

                  De perfecte nachtopname
                  Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                  www.cromagnonman.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Een stukje Brugge

                    dit doet Brugge, die Scone, alle eer aan
                    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Een stukje Brugge

                      Oorspronkelijk geplaatst door JadeBoe Bekijk bericht
                      Ziet er niet slecht uit.

                      Brugge die scone, ik woon er zelf maar twintig kilometer vandaan en toch ben ik er nog nooit naartoe geweest om er avond- of nachtfoto\'s te gaan nemen.
                      Straffer nog, ik ben zelfs nog nooit overdag naar Bugge geweest puur en uitsluitend om er foto\'s te nemen.

                      En dat terwijl het in Brugge volloopt van de Japanners die zich blauw betalen om er wat kiekjes te mogen komen schieten.

                      Van die Japanners daar begrijp ik dus echt niks van, maar Ik zou wel heel graag eens naar Japan gaan om daar wat fotootjes te gaan trekken, dat wel :-).
                      Dat is vaak het probleem van mensen die ergens dichtbij wonen, zij zien namelijk niet meer al die schoonheid. Ze zoeken verdere oorden op en laten de schoonheid dichtbij voorwat het is.

                      Toen ik nog aan de kust woonde (NL) maakte ik vaak een foto uitstapje naar Brugge.
                      Het is een zeer mooie stad en niet alleen om te fotograferen.

                      OT.
                      Chris,
                      Dit is een zeer mooie opname, maar dat wis je zelf ook wel gezien de vele reacties op de fotosalon.
                      mvg
                      Antoine

                      Comment


                      • #12
                        Re: Een stukje Brugge

                        Dit is er inderdaad eentje dat thuis hoort op een fototentoonstelling.

                        Echt prachtig.
                        www.photo-rudi.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Een stukje Brugge

                          Perfect
                          Deze is helemaal af voor mij, mag zo naar den HOF
                          --- Panasonic FZ 50---
                          ---Canon Eos 450D---

                          Comment


                          • #14
                            Re: Een stukje Brugge

                            Eén van de vele mooie Brugse hoekjes. Mooi belicht en mooi van sfeer. En op het juiste
                            moment, (dit jaar staat de kerk in de steigers).

                            Comment


                            • #15
                              Re: Een stukje Brugge

                              Oorspronkelijk geplaatst door pdspds Bekijk bericht
                              Perfect
                              Deze is helemaal af voor mij, mag zo naar den HOF
                              Pfff, niet overdrijven hé ;-).

                              Het is geen onaardig postkaartje. En technisch waarschijnlijk redelijk in orde, maar veel meer dan dat is het nu ook weer niet hoor.

                              Comment

                              Working...
                              X