Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DVD speler

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DVD speler

    Aangezien mijn Sony DVD recorder (4j oud) problemen heeft met afspelen van dvd's,( blokkeert na +/- 1u spelen), en men deze niet meer hersteld wegens te hoge herstelkosten (waarschijnlijk laser stuk), denk ik ,mij een nieuwe DVD speler aan te schaffen.
    Geen recorder meer, aangezien ik nu een INDI recorder heb.
    Heeft iemand goede/slechte ervaringen met een bepaald merk van DVD speler (voorkeur gaat uit naar blue ray)
    Grt
    Jan

  • #2
    Re: DVD speler

    Persoonlijk zou ik een Panasonic of Pioneer kopen.
    Groeten,

    Polleke

    Comment


    • #3
      Re: DVD speler

      Goede ervaring met Sony Blu-Ray ... is eigenlijk ook een uitvinding van Sony.
      Maar Panasonic en Pioneer zal ook wel goed zijn.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: DVD speler

        De dvd-techniek is ondertussen al zodanig doorontwikkeld dat je al heel bewust moeite moet gaan doen om nog een slecht model te vinden. Wegens betrouwbaarheidsredenen zou ik die allergoedkoopste modellen van merken met niet-uitspreekbare namen links laten liggen, maar dat is eerder een persoonlijke voorkeur.
        http://www.mimoza.be/

        Comment


        • #5
          Re: DVD speler

          Oorspronkelijk geplaatst door dengregg Bekijk bericht
          De dvd-techniek is ondertussen al zodanig doorontwikkeld dat je al heel bewust moeite moet gaan doen om nog een slecht model te vinden.
          Het probleem ligt hem niet zo bij slecht of goed maar bij de ondersteunde formaten ... er bestaan zoveel coderingen maar niet alle spelers kunnen alles aan.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: DVD speler

            Zeer tevreden met PS3.
            Na 14 maand in panne maar direct en gratis vervangen door Sonyservice. Zelfs transportkosten door hen betaald. Bravo en dank Sony.

            Henri
            lidnummer: BD0435BE

            Comment


            • #7
              Re: DVD speler

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Het probleem ligt hem niet zo bij slecht of goed maar bij de ondersteunde formaten ... er bestaan zoveel coderingen maar niet alle spelers kunnen alles aan.
              voor officiële DVD-film bestaat er maar één codering hoor
              http://www.mimoza.be/

              Comment


              • #8
                Re: DVD speler

                hier nen jvc home cinema, een jaar of4 oud geen probs hoor.
                maar ps3 doet het ook zeer goed hoor! er komt binnenkort een dunnerer versie uit met hdd van 120gb en voor een 300 euro dacht ik.

                blu-ray gaat dan via digitale uitgang naar home cinema en 't kan niet beter
                nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Re: DVD speler

                  Oorspronkelijk geplaatst door dengregg Bekijk bericht
                  voor officiële DVD-film bestaat er maar één codering hoor
                  Wat beeld betreft misschien wel maar geluid?
                  DTS, Dolby Digital, ... dat meestal op "dezelde" DVD staat maar wat daarom niet elke DVD-speler aankan. Er zijn spelers zonder DTS, je kan dan inderdaad wel elke DVD afspelen maar niet altijd in de keuze dat je wil. Bij Blu-Ray gaat dit nog véél verder.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment

                  Working...
                  X