Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografie cursus afdrukken (300blz)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotografie cursus afdrukken (300blz)

    Hey,

    Ik heb een digitale pdf online gekocht op bythom.com over mijn camera.
    Graag had ik deze rectoverso laten afdrukken. Ik vroeg me af waar ik dit het allergoedkoopste kan laten doen (ipv thuis op mijn inktjet printerke waar slechts 50 pagina's in de lader gaan). Ineens bundelen met plastieke ringetjes over heel de rug zou ook leuk zijn.

    Enig idee, rond Antwerpen?
    Nikon

  • #2
    Re: Fotografie cursus afdrukken (300blz)

    In een copy center?
    http://www.quickcopy.be bijvoorbeeld ..

    Comment


    • #3
      Re: Fotografie cursus afdrukken (300blz)

      Jep, daar ging ik vroeger al eens school cursussen kopieren, maar ze vragen minstens 0,05€ per kopie, dat is dus veel te duur.
      Ik zoek eerder iets aan 0,01 of 0,02€.
      Nikon

      Comment


      • #4
        Re: Fotografie cursus afdrukken (300blz)

        Oorspronkelijk geplaatst door Woete Bekijk bericht
        Jep, daar ging ik vroeger al eens school cursussen kopieren, maar ze vragen minstens 0,05€ per kopie, dat is dus veel te duur.
        Zwart wit A4 print komt op 0.07 voor 300 Blz, dan kom je op 21 Euro, plus nog 3 euro voor de plastic ringen, kom je op 24 Euro uit ... en dat is te duur ik vrees dat je niet veel goedkoper zal kunnen vinden hoor, aan 0.01 zou het op 3 euro komen ... volgens mij ga je geen enkele copyshop vinden die het daarvoor wil afdrukken en inbinden

        Mark
        Last edited by LamboCars; 27 augustus 2009, 22:48.
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #5
          Re: Fotografie cursus afdrukken (300blz)

          Mijn prijs was per pg. zonder inbinden.
          Ik heb reeds 2 winkels gevonden die het voor 0,02€ doen bij groter aantal prints.
          Maar dat was in west-vlaanderen.

          Ik heb eigelijk wel meerdere ebooks die ik wil graag op echt papier wil hebben. In totaal toch 2000blz ongeveer.

          21eur vind ik al wat aan de dure kant ja, dan koop ik voor 30€ liever mooi kleurenboek ipv ebook.
          Nikon

          Comment

          Working...
          X