Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Veldrijden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Veldrijden

    Binnenkort is het zover! Het seizoen cyclocross gaat terug beginnen. Wie is fan van wie, wie gaat waar naartoe of blijft thuis achter de buis?
    Wie gaat er mee naar Tsjechië voor de Belgen supporteren. Zitten er hier Nederlandse crossfans tussen misschien?!

    Ik ga supporteren voor mijn dorpsgenoot Bartje Wellens, maar ga natuurlijk ook de rest aanmoedigen, want die verdienen het even hard. Zelfs concurrenten moeten gesteund worden. Ik ga tevens proberen naar Tabor te gaan in februari waar het wk gehouden wordt. Voor de rest hoop ik natuurlijk op mooie foto's want das natuurlijk ook belangrijk.

    Mijn pronostiek: Albert domineert het ganse seizoen.


    Wel... jullie verwachtingen/pronostiekjes?!

  • #2
    Re: Veldrijden

    Sven....

    (man met karakter)
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Veldrijden

      Ik ben zeker een fan van Sven Nys. En dit vooral voor zijn manier van leven, alles doen voor de sport, altijd positief naar buiten uit en een voorbeeld voor ieder die het kan opbrengen.
      Nu Niels Albert wereldkampioen is gaat Sven wel wat minder winnen dan vorig jaar maar dat zal mijn bewondering voor Sven niet minder maken.
      Ik hoop op een sportief cross-seizoen en dat steeds de beste mag winnen. Liefst Sven, maar het mag ook Niels, Bart of een andere zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Veldrijden

        Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
        Ik ben zeker een fan van Sven Nys. En dit vooral voor zijn manier van leven, alles doen voor de sport, altijd positief naar buiten uit en een voorbeeld voor ieder die het kan opbrengen.
        Nu Niels Albert wereldkampioen is gaat Sven wel wat minder winnen dan vorig jaar maar dat zal mijn bewondering voor Sven niet minder maken.
        Ik hoop op een sportief cross-seizoen en dat steeds de beste mag winnen. Liefst Sven, maar het mag ook Niels, Bart of een andere zijn.
        Wel ik zou Bart ook wel iets willen gunnen.
        Bart werkt ook hard.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Veldrijden

          ik hoop op n goen goed seizoen voor wellens.
          maart het zal albert wel zijn die het goed doet.
          11-300mm
          jeff heylen

          Comment


          • #6
            Re: Veldrijden

            Ik ga alleen naar de cyclocross op de Kievitsheide (Sint-Jozef Rijkevorsel), dat is hier vlakbij.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment

            Working...
            X