Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laptop vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Laptop vraagje

    Hoi,

    Zou binnenkort eens willen zien voor nieuwe laptop, de oude begint trager te worden en vrees dat de batterij van het moederbord aan het gaan is (ben nog de kostprijs voor herstelling aan het afwachten).

    Ondertussen kijk ik even rond, wil zeker niet meer veel uitgeven aan laptop. Wordt eigenlijk alleen nog gebruik voor internet en door mij voor foto's. Zou eventueel, indien de huidige goedkoop hersteld kan worden, deze houden voor internet (want men vrouw durft nogal teen en ander downloaden)

    Budget zou ik onder de 700€ willen houden. Ik heb me laten vertellen dat Toshiba een zeer goed merk is voor laptops, iets duurder maar wel rendabel.
    Nu heb ik een satelite model gevonden voor minder dan 600€.

    Dit alles terzijde, vraag is eigenlijk -> klopt het dat Toshiba een aanrader is of zijn er andere merken beter aan te raden. Zou wel snel genoeg moeten zijn om toch foto's te kunnen bewerken.

    Alvast bedankt
    'Keep on Clicking'
    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

  • #2
    Re: Laptop vraagje

    Eens de laatste PCM lezen : daar staat een test in van goedkopere laptops...

    Als ik me niet vergis was hun "beste koop" een Packard Bell. Sinds die voor hun laptop samenwerken met Asus zouden die er een stuk op vooruitgegaan zijn...

    Goedkoop en snel is wel een combinatie die wat moeilijk is hé . Persoonlijk zou ik ook een Porsche willen kopen voor de prijs van mijn golfje, maar ik heb die nog niet gevonden.
    Groeten,

    Polleke

    Comment


    • #3
      Re: Laptop vraagje

      Oorspronkelijk geplaatst door Rockey Bekijk bericht
      wil zeker niet meer veel uitgeven aan laptop. Wordt eigenlijk alleen nog gebruik voor internet en door mij voor foto's.
      tja...gaat meestal niet samen hè.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Laptop vraagje

        Zelf ben ik sinds een jaar of 3 een tevreden eigenaar van een Toshiba satellite p100 108, dit is de familie PC. Wordt hoofdzakelijk gebruikt door de dochter voor Internetten en MSN'nen, DVD filmen te bekijken, wat SIMS, NFS, enz... enkele maanden terug is het scharnier gebarsten, blijkbaar een gekend probleem bij de P100 en dit werd door Toshiba buiten garantie, gratis hersteld. Ze hebben hem zelfs met DHL thuis komen halen en terug afleveren

        Hier kan je rustig de vergelijking maken http://www.alternate.be/html/shop/pr...Intel&#Toshiba
        Je koopt hem nadien waar je wenst
        Rudy,

        Hier vind je meer Astrofotografie werk.

        Comment


        • #5
          Re: Laptop vraagje

          [Mod]Thread verplaatst naar ChitChat, omdat het niet meteen met fotografie te maken heeft.[/Mod]
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Laptop vraagje

            Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            Als ik me niet vergis was hun "beste koop" een Packard Bell. Sinds die voor hun laptop samenwerken met Asus zouden die er een stuk op vooruitgegaan zijn...

            Verander Asus in Acer
            My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

            Comment


            • #7
              Re: Laptop vraagje

              Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
              Verander Asus in Acer
              Tomme toch : k'wist pertank nog dat het 4 letters waren, en het begon met een "A"...
              Groeten,

              Polleke

              Comment


              • #8
                Re: Laptop vraagje

                @polleke-cgc: is idd mss wat raar, maar met snel bedoel ik gewoon een pc die geen uur moet denken voor hij opstart (bij wijze van spreken).
                Ik werk niet met PS CS4 ofzo maar een lichte versie, kben ook geen door en door bewerker van foto's.
                Gewoon foto's bekijken, simpele dingen aanpassen en vlot kunnen werken.

                Iedereen alvast bedankt, zal eens verder neuzen.

                PS: LesC bedankt voor het verplaatsen, sorry maar dacht dat dees in algemeen kon. Dacht daar nog al eens vragen omtrent pc's enzo te hebben zien staan maar kan mij vergissen. Nuja geen probleem, lukt in chit/chat ook

                grtz
                'Keep on Clicking'
                Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

                Comment


                • #9
                  Re: Laptop vraagje

                  Persoonlijk denk ik niet dat er echt grote kwaliteitsverschillen zijn tussen de verschillende merken. Voor hetzelfde geld zal je overal ongeveer hetzelfde krijgen...
                  De onderdelen zijn identiek, en heel wat verschillende merken komen gewoon uit dezelfde fabriek...
                  Er zijn wel grotere verschillen in service, maar meestal krijg je ook daar waar je voor betaalt.
                  Als je Toshiba wil, er is niet echt een reden om het niet te nemen, maar of je daarom iets beter hebt dan een Dell, HP, Compaq, Acer, ...

                  Dus nog veel "neusgenot".
                  Groeten,

                  Polleke

                  Comment

                  Working...
                  X