Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Abandoned

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Abandoned

    Enkele foto's van een verlaten huisje, de binnenkant weliswaar ..
    Graag jullie commentaar







    Groeten,
    Detlef
    Wat een dag, alles in schoonheid
    Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900

  • #2
    Re: Abandoned

    Mooie reeks.
    Je tweede vind ik de mooiste.

    groetjes

    moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

    A picture paints a thousand words

    Comment


    • #3
      Re: Abandoned

      Mooie locatie. Tweede is beste. Met eerste was meer mogelijk geweest. Misschien meer ramen en cv maar dan kwam dat speelgoed wellicht niet goed meer in beeld. Derde vind ik niet zo goed. Toch knappe reeks.
      Groetjes, P'trick
      Mijn site
      Mijn blog (wanneer je van minimalisme houdt)

      Comment


      • #4
        Re: Abandoned

        Bij de eerste stoort het me enorm dat het licht totaal onnatuurlijk is. In de donkere hoeken is het licht. Ik vraag me ook af of die foto dat stuk speelgoed nodig heeft, en/of het daar wel goed staat. Ik denk dat hij zonder ook boeiend kon zijn.
        Tweede... ook hier weer een storende schaduw, van de rugleuning van de stoel. Waarom geen natuurlijk licht ?
        Derde... gewoon goed, al mis ik wat spanning door schaduwspel of lichtinval.

        Comment


        • #5
          Re: Abandoned

          bedankt voor de reacties!

          Bij de eerste foto vind ik het zelf heel jammer dat de ramen er niet bij opstaan, waarom ik dat heb gedaan weet ik niet meer. Het licht komt idd onnatuurlijk over ..,
          dat zie je vooral op het fietsje.
          Bij elke foto is er ook geflitst omdat het binnen veel te donker was en de lichtinval door de ramen uitgebrande vlekken gaf. Ik heb hierbij wel geprobeerd zo goed mogelijk het invallende licht te gebruiken en die schaduwen te behouden. (vensterbank foto 1)
          De schaduw van de rugleuning had ik gezien en die mocht er eig niet zijn

          @chris; "In de donkere hoeken is het licht." Kan het licht niet kloppen als je indeling van de ramen ziet? Er is geflitst hoor dat klopt ma mij lijkt het wel kunnen.

          Groeten
          Wat een dag, alles in schoonheid
          Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900

          Comment

          Working...
          X