Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

smartphone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • smartphone

    Mijn Qtek (6 jaar oud) is niet meer.

    Ik twijfel tussen de nieuwe blackberry 8520 en de nokia e 63. Heeft iemand ervaring met de nokia? Zou de 8520 de moeite zijn?
    mvg
    moa

  • #2
    Re: smartphone

    Voor push mail in combinatie met een BES is Blackberry echt de max, zalig om te mailen... Een echte smartphone vind ik een Blackberry echter niet, het is meer een gewone gsm met mail optie...
    Echte smartphone ga je al snel naar Google Android, of windows mobile...

    Windows mobile raad ik de HTC touch HD aan...
    Google Android de HTC Magic...

    Nokia geen ervaring...
    Tommy
    My homepage : www.digitalviolence.be

    Comment


    • #3
      Re: smartphone

      Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk bericht
      ik heb nu al een tijdje de nokia E71 en ben er ontzettend tevreden van!

      Heeft wel een kleiner scherm en surfen is wss minder vlot dan bij vb de iphone maar voor de rest in a league of its own (wat mij betreft he )

      Ten eerste de afwerking: licht, smal, stevig, ongelooflijke kwaliteitsgevoel en gebouwd als een tank (uit onhandigheid al 2x de grond op gekeild en geen schade merkbaar)

      Bovendien is het S60 platform ontzettend stabiel en zijn er erg veel applicaties voorzien om je toestel mee uit te breiden.

      Snelle GPS chip met mogelijkheid om via netwerk of gprs sneller je fix t krijgen.

      Maar de kers op de taart is het gebruiksgemak. Multitasking? Geen probleem! Geen enkel toestel dat ik ben tegengekomen kan zo vlot omgaan met verschillende applicaties die gelijktijdig lopen. Bellen, navigeren, surfen,... alles kan. Tegelijkertijd.

      Verder beschikt de E71 over een ontzettend aangenaam toetsenbord (persoonlijk ben ik geen fan van touchscreen als ik moet typen) en zijn alle functietoetsen volledig zelf te configureren zodat je nooit diep in je menu's moet zitten sukkelen.

      Aanrader !!!
      Zoals gezegd gebruik ik nu de E71 en kom van een E61 dus al redelijk wat ervaring met de nokia serie.

      Nog steeds erg tevreden ervan (heb zelfs een kameraad al overhaald een E61i te kopen).

      Comment


      • #4
        Re: smartphone

        't Is inderdaad moeilijk kiezen tegenwoordig, veel toestellen voldoen aan véél eisen . . .
        Ik heb vroeger altijd Nokia gehad maar die blijven nog steeds hun verouderde software gebruiken en dat begin je meer en meer te ondervinden, daarna ben ik overgeschakeld op de HTC toestellen, daar kan je werkelijk alle kanten mee uit . . . maar werken niet altijd even soepel en snel als de . . . . iPhone.
        'k Moet toegeven, ik ben geen Mac fan, integendeel, maar de iPhone heeft me toch verbaasd, dat ding doet alles vlotter en soepeler dan eender ander welk toestel ik heb gehad . . . 2 minpuntjes toch, nl de agenda is vrij sumier en flash wordt ( nog ) niet ondersteund. . . . maar voor de rest . . . kan ik als windows-, HTC- en Nokia- fanaat niet anders dan toegeven dat deze iPhone hedendaags toch de top positie inneemt.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: smartphone

          heb sinds enkele weken ook mij qtek moeten inruilen...
          ben geeindigd bij een blacberry....
          zeer tevreden, maar kan er nog maar alleen mee telefoneren en foto's tonen
          de rest moet ik nog onder de knie krijgen....
          groetjes aline
          groetjes aline

          Comment


          • #6
            Re: smartphone

            Ik ben sinds een klein jaartje een heel tevreden Blackberry 9000 gebruiker. De mails lopen via een BES server en laten me nooit in de steek als ik maar een EDGE of GPRS signaal heb (3G is uiteraard beter).
            Waar ook ter wereld ik ben geweest heeft mijn BB me nog niet laten zitten en dat was met mijn HTC Touch toch even anders geweest.
            Bijkomend voordeel is dat BB een compressie toepast waar de Windows en Apple smart phones enkel van kunnen dromen waardoor je maandelijks dataverbruik laag blijft.

            Ik heb mijn toestel gevonden na enkele omzwervingen.

            Comment


            • #7
              Re: smartphone

              Bedankt voor de snelle reacties! Het is een blackberry geworden. Efkes wennen aan de niet-windows software, maar die van BB is ook redelijk eenvoudig. De bediening met de optische muis (of hoe noem je dat?) is vlot. Het is zonder Touch screen, dat doet eerst wat onwennig maar de aanpassing gaat snel.

              mvg
              moa

              Comment

              Working...
              X