Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help! Vista probleem iconen verdwijnen van de taakbalk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Help! Vista probleem iconen verdwijnen van de taakbalk

    Als ik in vista een scherm minimaliseer naar de taakbalk dan verdwijnt deze, de taakbalk en snelstart iconen blijfven wel zichtbaar.
    Ook als ik programma minimaliseer en die blijf af en toe staan als ik daar op klik verdwijnt deze. Hij is dan nog wel zichtbaar in taakbeheer, ook kan ik hem terug krijgen met ALT+TAB
    Heeft iemand een idee wat er aan te doen is? of zie ik iets over het hoofd?
    Last edited by drh; 23 augustus 2009, 11:11.
    Mvg, drh

    "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

  • #2
    Re: Help! Vista probleem taakbalk

    Oorspronkelijk geplaatst door drh Bekijk bericht
    Als ik in vista een scherm minimaliseer naar de taakbalk dan verdwijnt deze.
    Ook als ik programma minimaliseer en die blijf af en toe staan als ik daar op klik verdwijnt deze. Hij is dan nog wel zichtbaar in taakbeheer, ook kan ik hem terug krijgen met ALT+TAB
    Heeft iemand een idee wat er aan te doen is? of zie ik iets over het hoofd?
    Taakbalk vergrendelen?
    Kijk dat eens na.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Help! Vista probleem taakbalk

      Bedankt Theokus voor uw reactie.
      Nee, maakt niks uit of hij nu vergrendeld is of niet.
      Mvg, drh

      "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

      Comment


      • #4
        Re: Help! Vista probleem taakbalk

        Neen eens de eigenschappen van je taakbalk.
        Zorg dat "taakbalk automatisch verbergen" NIET is aangevinkt... Best ook zorgen dat "Taakbalk altijd op voorgrond weergeven" WEL is aangevinkt.

        Als het wel is aangevinkt zou je die taakbalk moeten terugkrijgen door onderaan het scherm te gaan met de muis (in de veronderstelling dat je taakbalk onderaan staat).
        Groeten,

        Polleke

        Comment


        • #5
          Re: Help! Vista probleem taakbalk

          polleke_cgc , bedankt voor uw reactie!
          Staat al zo ingesteld!
          Ben al een week aan het zoeken zowel eigenhandig als op google maar kan er niks over vinden.
          Mvg, drh

          "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

          Comment


          • #6
            Re: Help! Vista probleem taakbalk

            Denk dat Theo en Polleke denken dat uw taakbalk verdwijnt, zoals ik het begrijp is het icoontje van het programma dat op uw taakbalk verdwijnt.

            Heb Vista op beide pc's afgezworen, Windows 7 verwerkt dit iets anders.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #7
              Re: Help! Vista probleem taakbalk

              Destn, Bedvankt voor uw reactie.
              Weet het, Vista is ook niet wat het beloofde. maar goed zit ermee en moet er nu nog mee doen, op mijn oude pc zit XP die is 3 x sneller als deze met Vista.

              Idd het zijn de iconen met de links die verdwijnen zodra ik erop klik als ze laag staan dan verdwijnen ze van de taakbalk.
              Alles ook al gescand met Avast en Anti spyware, ook hiervan geen melding.
              Mvg, drh

              "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

              Comment


              • #8
                Re: Help! Vista probleem iconen verdwijnen van de taakbalk



                Dit zou kunnen helpen...(als je de oplossingen niet kunt zien, url in google ingeven).
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                Comment

                Working...
                X