Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sunset in cap griz nez

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sunset in cap griz nez






  • #2
    Re: sunset in cap griz nez

    Prachtig, rustig en kleurrijk.
    Ik kan moeilijk kiezen tussen de 3 foto's maar als ik een mocht ophangen in mijn huis zou ik foto drie kiezen.

    Comment


    • #3
      Re: sunset in cap griz nez

      Heerlijk sfeertje.

      Ik vind de tweede de mooiste, daar hebben de rotsen wat meer licht & detail dan in de eerste, en is er meer van dat zachte effect van de golven dan in de laatste.

      Groetjes
      Silke
      Canon Eos 40D + 17-55mm f2.8

      Comment


      • #4
        Re: sunset in cap griz nez

        mooi werk Tony,

        ik ga toch voor de eerste kiezen : die het mooiste van kleur is terwijl de laatste iets te donker is
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

        IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

        Comment


        • #5
          Re: sunset in cap griz nez

          Ik hou ook het meest van het blauwe in de eerste foto, maar alledrie zijn ze erg mooi. Gebruik je voor zo'n opname een bepaalde filter, om die lange belichtingstijden (en dus fluweelzacht water) te bekomen, of zijn het composities van meerdere foto's (HDR)?
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: sunset in cap griz nez

            geen hdr ,ik gebruik een ND neutral density filter x6 die houd drie stops licht tegen als je dan het kleinste diafragma(groot f getal) gebruikt kom je al aan lange sluitertijden van 15 a 20 sec als dat nog niet lang genoeg zou zijn kun je ook een pola filter er op draaien die houd ook nog eens wat licht tegen.je kan ook nog eens volledig uitzoomen dan kun je met je lens naar een nog kleiner diafragma gaan,bv een nikon 24-120vr heeft als kleinste opening op 24mm F22 maar op 120mm f36.

            Comment


            • #7
              Re: sunset in cap griz nez

              Bedankt voor de uitleg. Ik moet me toch die ND filter 'ns aanschaffen!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: sunset in cap griz nez

                Mooie rustgevende platen.

                Comment

                Working...
                X