Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eneco tour

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eneco tour

    En nu ga ik me positioneren langs de Alberkanaalstraat tussen Kuringen en Stokrooie om van de sfeer van een voorbij razend peloton te snuiven.

    Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

  • #2
    Re: Eneco tour

    je moet maar eens laten zien
    Sony Alpha 200W 18-70/70-300 Kitlens. Minolta 70-210

    Comment


    • #3
      Re: Eneco tour

      Wat een prachtige dag weer voor alle wielerfans in het Antwerpse en Limburgse landsgedeelte. Als Boonen-fans hebben ze weer allen een fantastische hoogdag beleefd.
      Tom staat er nog altijd ondanks de tegenslagen die hij de laatste maanden toch te verwerken kreeg.
      Er staan ons dit jaar nog mooie momenten te wachten : Vuelta en WK in Mendrisio : hou jullie al maar wakker want Tom de Bom van Balen is op komst.

      (toch nogal een andere kerel dan die zogenaamde Bom van Bevel die er gisteren toch weer niet in slaagde om eens iets te winnen. Erg éh !!! Tis al geleden van begin 2007 dat Nuyens nog eens won. )

      Comment


      • #4
        Re: Eneco tour

        Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
        Wat een prachtige dag weer voor alle wielerfans in het Antwerpse en Limburgse landsgedeelte. Als Boonen-fans hebben ze weer allen een fantastische hoogdag beleefd.
        Tom staat er nog altijd ondanks de tegenslagen die hij de laatste maanden toch te verwerken kreeg.
        Er staan ons dit jaar nog mooie momenten te wachten : Vuelta en WK in Mendrisio : hou jullie al maar wakker want Tom de Bom van Balen is op komst.

        (toch nogal een andere kerel dan die zogenaamde Bom van Bevel die er gisteren toch weer niet in slaagde om eens iets te winnen. Erg éh !!! Tis al geleden van begin 2007 dat Nuyens nog eens won. )
        Nuyens?
        Brave jongen met weinig doorzetting en karakter
        Alhoewel hij toch een ferm diploma heeft.
        Lijkt me eerder de betere knecht.

        ps. Willy, Tom heeft een nieuwe trein nodig.
        Dat ze Steegmans maar terug halen en nog een evenwaardige collega.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Eneco tour

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Nuyens?
          Brave jongen met weinig doorzetting en karakter
          Foei Theo,

          Alleen de eerste twee woorden zijn hier correct.
          Je mag er nog "te" voorzetten.

          Als kopman komt hij wel te kort door gebrek aan sprint.
          Zou ideale "meesterknecht" kunnen zijn.

          Comment


          • #6
            Re: Eneco tour

            Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
            Foei Theo,

            Alleen de eerste twee woorden zijn hier correct.
            Je mag er nog "te" voorzetten.

            Als kopman komt hij wel te kort door gebrek aan sprint.
            Zou ideale "meesterknecht" kunnen zijn.
            Ja ok, ben het met jou eens
            (Mijn lichte teleurstelling speelde ook mee.)

            Studeren en wielrennen zijn toch niet hetzelfde hoor.
            En zoals ik zei > de betere knecht.

            Amstrong was toch ook nooit een rassprinter he Trapper
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Eneco tour

              Oorspronkelijk geplaatst door Manutje Bekijk bericht
              je moet maar eens laten zien
              Awel Manutje, hier vind je een poging. Voor mij de eerste poging tot sportfotografie en mijn eerste besluit is: "Toch heel iets anders dan ik gewoon ben."

              Mvg.
              Robert
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

              Comment


              • #8
                Re: Eneco tour

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

                ps. Willy, Tom heeft een nieuwe trein nodig.
                Dat ze Steegmans maar terug halen en nog een evenwaardige collega.
                Inderdaad Theo, ne nieuwen trein hebben ze bij QS nodig.
                Ik had onlangs ergens gelezen dat De Jongh er gaat mee stoppen. Dus dat is eigenlijk de laatste man die ze dan kwijt zijn. Hulsmans wordt wat oud voor dat gewring en van Tossato heb ik dit jaar ook niet veel gezien.
                Het moet dan van Van de Walle, Wijnants en Weylandt komen. Marco Velo zit toch ook bij QS maar die heb ik dit jar nog nergens horen vernoemen.
                Inderdaad : Steegmans is van mij ook meer dan welkom.
                Maar het is gisteren en ook op het BK bewezen dat Tom geen trein nodig heeft. Hij moet dan wel het geluk meehebben dat anderen doorgaan in de spurt en dan komt het erop aan om het goede spoor te kiezen. Dat kan al eens tegenvallen zodat je niet elke spurt kan winnen. Met een trein à la Columbia is het natuurlijk véél makkelijker. Vandaar ook dat Cav zo dikwijls wint.
                Geef Tom die trein en hij zal véél meer op zijn gemak zitten, véél minder inspanningen moeten doen de laatste kilometers , en dan uiteraard ook véél meer winnen. Dat laatste hoeft voor mij niet : liever kwaliteit dan kwantiteit (niet om iets af te doen aan de reeks van Cavendish hoor).

                Comment

                Working...
                X