Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

monitor profiel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • monitor profiel

    Allen,
    Via windows update is er toevallig mijn monitor profiel mee op de pc gekomen.Wanneer ik nu in windows fotogallerie mijn foto's bekijk hebben deze een heel gele schijn.In PS heb ik het profiel genegeerd en daar zijn de foto's wel goed.Iemand een idee hoe dit monitorprofiel terug uit te schakelen?
    OS:Vista x64
    Monitor:Samsung syncmaster T200
    Marc

    Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

  • #2
    Re: monitor profiel

    Oorspronkelijk geplaatst door Spotterke Bekijk bericht
    Via windows update is er toevallig mijn monitor profiel mee op de pc gekomen.
    Ben je daar zeker van? Windows Vista heeft bij mij nog nooit een monitorprofiel proberen te downloaden (wel drivers voor de grafische kaart, maar dan veranderen de kleuren normaal niet).
    about.me/stijnv

    Comment


    • #3
      Re: monitor profiel

      Computerproblemen worden opgelost in Chit-Chat
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #4
        Re: monitor profiel

        Als ik een folder open met foto's en ik dubbelklik een foto dan wordt die geopend in Windows Fotogalerie maar.... de kleuren van de foto trekken op niks > geel en donker. Als je in "deze" Windows Fotogalerie zit dan zie je boven links ergens "K2" staan... (K3 zou het toppunt zijn....;)) Als ik van daar


        * nooit een antwoord gekregen

        Spotterke.... probeer onderstaande eens


        * en laat iets weten
        Last edited by theokus; 20 augustus 2009, 13:41.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: monitor profiel

          Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
          Ben je daar zeker van? Windows Vista heeft bij mij nog nooit een monitorprofiel proberen te downloaden (wel drivers voor de grafische kaart, maar dan veranderen de kleuren normaal niet).
          Yep,via update komt de driver van mijn scherm mee binnen (wat ik versta als een monitor profiel)en da's nog wat anders dan grafische kaart drivers.
          @Theokus,bedankt ! Jouw oplossing heeft gewerkt.
          Last edited by Spotterke; 21 augustus 2009, 23:20.
          Marc

          Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

          Comment

          Working...
          X