Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het leek wel 'out of africa'...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • het leek wel 'out of africa'...

    maar het was slechts op nog geen 5 km hiervandaan...

    geen HDR, geen zware nabewerking, gewoon een JPEG-ske met wat simpele nabewerking ..en helaas geen olifantjes... ze hebben hier wreed goe olifantenpoeier rondgestrooid... 'goe poeier he manneke!!'

    met sigma 70-200 2.8..en sony kitlenske...

    dichtgelopen partijkes maken mij niet zo heel veel uit, ik zag met mijn eigen ogen zowat hetzelfde...


    F1





    F2





    F3





    het was mooi en rustig daar....(en sorry voor de vlekjes..)



    groetjess, Alex!

  • #2
    Re: het leek wel 'out of africa'...

    Man man Alex, ik ben direct gaan zien waar ge woonde!!! (een beetje te ver van mij ).

    Ik zou die linkse vogel toch een beetje... neeuh, grapje (nee, geen Urbanus niveau, ik weet het)!

    3 zeer mooie foto's, maar doe toch maar uw PS open om die vlekjes even schoon als de lucht te schilderen!
    Vriendelijke groeten, Sven
    Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

    Comment


    • #3
      Re: het leek wel 'out of africa'...

      THX!! en die vlekskes gaan we er lekker uitpoetsen!! maar da´s een taakje voor den vrije zondagochtend!! (morgenochtend, met een heerlijk bakske koffie en een heerlijke koffiekoeke!! (da poeier was ECHT goe zenne, hahahahahaha!! )

      Comment


      • #4
        Re: het leek wel 'out of africa'...

        knappe beelden!
        de lepelaars maken het af!

        mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

        Comment


        • #5
          Re: het leek wel 'out of africa'...

          Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
          THX!! en die vlekskes gaan we er lekker uitpoetsen!! maar da´s een taakje voor den vrije zondagochtend!! (morgenochtend, met een heerlijk bakske koffie en een heerlijke koffiekoeke!! (da poeier was ECHT goe zenne, hahahahahaha!! )
          Sebiet no koffiekoeke for you hé!

          Ben jaloers, hier in Brussel hebben we zo'n schone locaties niet!
          Vriendelijke groeten, Sven
          Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

          Comment


          • #6
            Re: het leek wel 'out of africa'...

            THX jongens!!! en ben blij dat ik geleerd heb, wat voor vogelkes het zijn....(ik ben veel in de natuur maar ik heb totaal geen verstand van de namen van dat vliegende spulleke.. die snavelkes leken voor mij idd wel wat op lepelkes, maar lepelaar kwam nog niet in mij op..., en dan te bedenken dat ik hier mijn ganse leven woon, in de polders..)

            deze locatie ligt eigenlijk aan een wreed slecht paadje, een enorme ellende om daar met een ouwe peugeot 306 dieselke overheen te rijden( ne jeepke zou wellicht wat beter zijn,en zo blijf ik ook wat in de stijl van de plaatjes.. hahahahaha! )

            heerlijk, die vroege zondagochtenden, met een koffiekoeke en een bakske derbij!! da komt helemaal goed!!

            Comment


            • #7
              Re: het leek wel 'out of africa'...

              Snij a.u.b. in de tweede foto het zwart aan de onderkant eraf, dan hoef ik niet meer te kiezen.

              Euh ... mooie tweede.
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #8
                Re: het leek wel 'out of africa'...

                Yep mooie reeks er straald warmte af

                Groeten

                Joeri
                Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                Comment


                • #9
                  Re: het leek wel 'out of africa'...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                  Snij a.u.b. in de tweede foto het zwart aan de onderkant eraf, dan hoef ik niet meer te kiezen.

                  Euh ... mooie tweede.
                  da´s idd mooier.. THX voor het advies!

                  Comment


                  • #10
                    Re: het leek wel 'out of africa'...

                    Heerlijke vlakverdeling, goddelijk licht, schitterende platen
                    En die twee kleine lepelaars zijn een godsgeschenk... zij zijn de kers op de taart
                    Waaaaw Alex !
                    Greetz, Kariboe
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                    Comment


                    • #11
                      Re: het leek wel 'out of africa'...

                      THX!! het was erg mooi om dit te mogen aanschouwen...lekker buiten, in de vrije natuur... buiten in de natuur voel ik me helemaal vrij...ver weg van alles..

                      groetjess, Alex!

                      Comment


                      • #12
                        Re: het leek wel 'out of africa'...

                        zeer sterke reeks Alex

                        grtjs,
                        jeannot

                        Comment


                        • #13
                          Re: het leek wel 'out of africa'...

                          Waauw adembenemend
                          Al doende leert men...

                          Flickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: het leek wel 'out of africa'...

                            buiten in de natuur voel ik me helemaal vrij...ver weg van alles...
                            ...of zéér dicht bij de essentie van het bestaan...
                            Greetz, Kariboe
                            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                            Comment


                            • #15
                              Re: het leek wel 'out of africa'...

                              Drie knappe platen
                              Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                              www.cromagnonman.be

                              Comment

                              Working...
                              X