Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stadslandschap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stadslandschap

    Niet bepaald een mooi uitzicht (imo) maar wel boeiend genoeg om op foto te zetten. En het hoeven niet altijd mooie zonsondergangen te zijn, toch?
    Die zal ik vanaf morgen wel fotograferen als ik een weekje in Normandië zit. Joepie.






















    .
    Last edited by aerts_bert; 23 augustus 2009, 08:44.
    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: Stadslandschap

    wat een rustpuntje in een drukke stad zou moeten zijn (zie de onderwerpen), heeft hier door de gekozen compo's, juist drukke plaatjes opgeleverd.
    maar door flink te croppen zo hier en daar, kunnen het toch nog leuke plaatjes worden.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Stadslandschap

      heel interessante foto's van een banale waarneming.
      niks aan croppen hoor. ze zijn goed.

      ==========

      wat is imageshack weer traaaaag. Ik krijg maar twee van de drie foto's te zien.
      Last edited by Control-Z; 16 augustus 2009, 21:19. Reden: traag

      Comment


      • #4
        Re: Stadslandschap

        De eerste zi ik ook niet!
        Maar de derde vind ik heel knap hoor.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Stadslandschap

          Een late reactie maar ben dus juist terug van een deuddoend weekje vakantie en die zonsondergangen zullen later wel eens langskomen.

          De foto's staan nu op een andere locatie dus dat zou ook beter moeten gaan.

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          wat een rustpuntje in een drukke stad zou moeten zijn (zie de onderwerpen), heeft hier door de gekozen compo's, juist drukke plaatjes opgeleverd.
          maar door flink te croppen zo hier en daar, kunnen het toch nog leuke plaatjes worden.
          grt,bouk.
          Dat was eigenlijk niet echt de bedoeling om hier rustige foto's van te maken. De eerste twee van een rustige speeltuin in een drukke stad (Parijs) en de laatste is pure kitch voor mij.
          I put the sexy in dyslexia

          Comment

          Working...
          X