Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ˇbienvenidos!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ˇbienvenidos!






    Laguna verde en laguna colorado in Bolivia. http://en.wikipedia.org/wiki/Laguna_Verde_(Bolivia)

  • #2
    Re: ˇbienvenidos!

    vind de tweede een mooie, al had er in het strand wat meer detail gemogen, zoals bij de eerste opname.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: ˇbienvenidos!

      Aaaah tussen Bolivië en Chili! De Salar de Uyuni ook bezocht vermoed ik? Een van de prachtigste plaatsen die ik al bezocht heb.

      Mooie foto's, prachtige kleurschakeringen! Pamo's hadden hier ook op hun plaats geweest.
      Vriendelijke groeten, Sven
      Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

      Comment


      • #4
        Re: ˇbienvenidos!

        Ik volg Bouk. Hele mooie tweede. Kleur van het strand in de eerste lijkt mij meer natuurlijk
        Groetjes Hilde
        http://hildeg.smugmug.com/

        Comment


        • #5
          Re: ˇbienvenidos!

          Mooie kleuren en diepte. De tweede heeft mijn voorkeur maar de derde kijkt lekkerder...
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: ˇbienvenidos!

            Eerste is zeer mooi, al vind ik de lucht die zo donker blauw wordt maar raar. De tweede is het start onderaan overbelicht + zelfde met de lucht, en de derde mist nog zo'n mooi bord op de voorgrond zoals de eerste.

            Comment


            • #7
              Re: ˇbienvenidos!

              Zeer mooie reeks knap werk

              Nummer 2 kan wel eens in aanmerking komen voor den HOF we zullen

              Groeten

              Joeri
              Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
              www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

              Comment


              • #8
                Re: ˇbienvenidos!

                voorkeur voor 1 en 3, met de minst saaie compo's

                Comment


                • #9
                  Re: ˇbienvenidos!

                  De tweede foto is een zalige opname. Prachtige kleuren en een mooie compositie.

                  Comment


                  • #10
                    Re: ˇbienvenidos!

                    Drie maal een mooie compositie. Enkel bij de tweede is het mss wat jammer dat de lijn aan de linkerkant onderbroken wordt.

                    Groeten
                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: ˇbienvenidos!

                      voorkeur voor de derde.

                      Comment


                      • #12
                        Re: ˇbienvenidos!

                        Prachtige streek idd. Hoop er ooit nog eens terug te kunnen gaan

                        Ik vind foto 3 de beste van de reeks. Pano's hadden hier wellicht wat extra's kunnen geven.

                        grtz

                        H.
                        Sony A700

                        Comment


                        • #13
                          Re: ˇbienvenidos!

                          Mogelijk heb je 2 bijgewerkt want de eerder gemaakte opmerkingen kan ik in deze foto helemaal niet terugvinden.
                          Hele mooie foto's met 2 als koploper er bovenuit.
                          3 is door de kleuren een trekker.
                          Maar door de wat vage bergpartij net even minder.
                          1 is een hele terechte inkom foto. Daar zie je de potentie van 2 al aanwezig en dat heb je fenomenaal uitgewerkt in die 2e.

                          De 2e is regelrecht een HOF.
                          Alleen al doordat het een normale en technisch perfecte foto is.
                          Hier zie je geen overcompensaties en kunststukjes uit photoshop !!


                          Een hele mooie reeks

                          Bij 3 heb ik het idee dat je mogelijk de belichting in de RGB ruimte wat hebt teruggedrongen. Hij toont nu erg heiďg waar hij dat gezien de andere foto's niet zal zijn en ik dus vermoed dat het in de nabewerking zit.
                          En dat is jammer. Mogelijk moet in de RAW de belichting meteen corrigeren , dan houd je de foto even helder als de andere 2 en heb je drie toppers.
                          Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

                          Comment


                          • #14
                            Re: ˇbienvenidos!

                            Erg mooie reeks...wat een prachtig uitgestrekte vlakte, het moet een hele ervaring zijn om daar ter plekke te staan.
                            Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                            http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                            Comment


                            • #15
                              Re: ˇbienvenidos!

                              Heel mooie serie
                              Mijn voorkeur gaat naar de tweede.
                              Lily
                              -- visit: www.photographic-memories.be

                              Comment

                              Working...
                              X