Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

    Eén van onze BD leden Cibo (Eddy) is ook een actief lid in de hondenschool 'Pallieter' te Ranst bij Lier.

    Op Zondag 20 september richten ze een clubkampioenschap in voor Agility, gehoorzaamheid en dogdance en dit tussen 10 uur en 18 uur.

    Cibo zou graag tien (10) van onze leden de kans geven om tijdens deze prachtige dag foto's te komen nemen. Hij zal iedereen ontvangen voor 10 uur met een klein ontbijt voor de maximum 10 BD leden. Er zal tevens de mogelijkheid voorzien worden om studio fotografie te doen van de honden (buiten wedstrijd) in een kleine tent.

    Voor de BD leden kan er ook drank en een middagmaal aan democratische prijs bekomen worden.

    Wil je nog meer weten surf dan naar www.hspallieter.be de site van de hondenclub 'Pallieter'. Hier vind je nog meer info over de verschillende disciplines en alle andere info.

    Het enige wat de hondenschool als tegenprestatie vraagt is dat de gemaakte foto's terbeschikking gesteld worden van de hondenschool op CD/DVD en dat zij deze mogen plaatsen op hun site. De naam van de fotograaf zal zeker vermeld worden.

    Inschrijven voor deze SD kan je door een PM te sturen naar Cibo en mij (Patricske) in copy van de PM.

    Dus, snel inschrijven, want er zijn maximum 10 plaatsen.

    Voor diegene die van honden houden is het de kans om op de eerste rij te kunnen staan.

    Groetjes,
    Patric

    Inschrijvingen: laatst bijgewerkt op 18/09/09 om 16u00
    Sannepoes.
    JVS
    spyder (kan niet deelnemen)
    Micka
    Tunie
    Last edited by Patricske; 18 september 2009, 15:12. Reden: Deelnemer toegevoegd
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

  • #2
    Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

    het loopt precies niet storm met de inschrijvingen .....
    http://www.jvs-photography.be/

    Comment


    • #3
      Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

      Er is nog tijd he, er zullen er nog wel komen die graag gaan.

      Patric

      Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
      het loopt precies niet storm met de inschrijvingen .....
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

        Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
        het loopt precies niet storm met de inschrijvingen .....
        misschien dat drankje en middagmaal gratis maken aangezien ze de foto's toch moeten afleveren op cd/dvd en ter beschikking stellen? :-)
        poof

        Comment


        • #5
          Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

          Kan ik er nog bij .
          Een activiteit die me aanspreekt in september .

          Comment


          • #6
            Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

            Je staat erbij op de lijst.

            Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
            Kan ik er nog bij .
            Een activiteit die me aanspreekt in september .
            http://www.photo-patricske.be
            Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

            Comment


            • #7
              Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

              Een klein vraagje krijgen we nog iets van gegevens ?
              Ga ervan uit dat er een lichtinstalatie is in de tent

              Comment


              • #8
                Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

                Een tegenprestatie voor de hondenschool vind ik eigenlijk wel straf gezien er niet voor betaald wordt, noch eten of drank voorzien.
                Het is dus eigenlijk een gratis service waarbij de fotografen dan ook nog eens hun foto's op CD moeten zetten en aan de school bezorgen die dan ook nog de foto's wil gebruiken.
                Wie zou dan een tegenprestatie moeten doen?!

                Comment


                • #9
                  Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

                  Ge val precies graag de organisatie aan maar dit is glashelder er zal achteraf niemand hen kunnen verwijten de foto's te gebruiken voor andere doeleinden .
                  Het is wat mij betreft iets dat perfect aan de voorwaarden voldoet nl. de fotograaf de kans te geven kennis op te doen over fotografie.
                  Wat de basis vorm voor een samenkomst van gelijkgestemden .
                  Dus in plaats van aan te vallen organiseer jij dan iets .

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

                    Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
                    Ge val precies graag de organisatie aan maar dit is glashelder er zal achteraf niemand hen kunnen verwijten de foto's te gebruiken voor andere doeleinden .
                    Het is wat mij betreft iets dat perfect aan de voorwaarden voldoet nl. de fotograaf de kans te geven kennis op te doen over fotografie.
                    Wat de basis vorm voor een samenkomst van gelijkgestemden .
                    Dus in plaats van aan te vallen organiseer jij dan iets .
                    Tja, daarnet terug van een zelfde soort shoot op een provinciaal judo tournooi. Prima begeleiding van de organisatie, zonder het te vragen kregen we gratis drank en eten.
                    Op onze vraag werd er voor extra licht gezorgd in de sport-hall.
                    De organisatie vroeg als tegenprestatie, indien mogelijk, om wat foto's te hebben voor hun web-site.

                    Dus wat hier boven gevraagd wordt is niet zo uitzonderlijk. En er mag wel een 'kleine' tegenprestatie zijn, zoals drank & eet bonnen, voor het geleverde werk (zeker als die foto's van de studio ook nog eens gratis zijn)
                    BD0497BE : Nikon body + glas
                    www.RudyVerrijt.info

                    Comment


                    • #11
                      Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

                      de begin topic lezen en het antwoord staat er .
                      ps wie is prov. kampioen bij de - 60 kg .

                      Comment


                      • #12
                        Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

                        Mag ik vragen van de Cibo eens een laatste stand van zaken wil doorgeven aan diegene die komen op 20/09.

                        Ik kan al zeggen dat je ontvangen zult worden door CIBO en je een ontbijt krijgt aangeboden. 's Middags kan er aan een democratische prijs gegeten worden. Ik denk dat dit niet iedere organisatie zal doen.

                        Als ze je foto's vragen en ze gebruiken er eentje voor de site en vermelden de bron (jouw naam) denk ik dat dit al leuk ding is. Waarom er altijd geld voor krijgen, is het geen hobby?
                        http://www.photo-patricske.be
                        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                        Comment


                        • #13
                          Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

                          Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
                          Waarom er altijd geld voor krijgen, is het geen hobby?
                          Ik heb een grondige hekel aan honden en meestal ligt dat aan hun baasjes, dus vraag me niet een SD mee te doen om honden te fotograferen... maar Patricske heeft wel gelijk. Ik fotografeer voor mijn hobby. De vraag en het aanbod is er, en staat in de openingspost. Iedereen die meedoet aan deze SD is akkoord met wat er in de openingspost staat. Wie daar niet mee kan leven, wel die doet toch gewoon niet mee. Waarom moet daar over "gezaagd" worden ?

                          Mvg

                          Chris

                          Comment


                          • #14
                            Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

                            Dit lijkt me wel eens tof om te proberen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

                              Kan spijtig genoeg niet komen anders had ik het wel zien zitten

                              Comment

                              Working...
                              X