Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

le pont de normandie 1X hdr 1x exp blend 1x jpg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • le pont de normandie 1X hdr 1x exp blend 1x jpg

    de eerst komende post van mij zullen vooral van de pont de normandie zijn,ik heb er van de meeste compo's ook exposure blendings en ook hdr's gemaakt,ik post ze ook in jpg zodat je een goed beeld kunt vormen van de verschillen die dit met zich meebrengt.

    in jpg


    in hdr


    met exposure blending

  • #2
    Re: le pont de normandie 1X hdr 1x exp blend 1x jpg

    de eerste vind ik de mooiste maar in de hdr vind ik de de lucht heel mooi, mooie kleuren maar
    vind de onderkant lik te donker en teveel van dat vuil geel.

    Comment


    • #3
      Re: le pont de normandie 1X hdr 1x exp blend 1x jpg

      laatste effe rechtzetten en de oever rechtsonder weghalen en ik ga er voor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: le pont de normandie 1X hdr 1x exp blend 1x jpg

        Laatste is met stip de mooiste,maar staat scheef en heeft toch last van een storende verscherpingshalo onderaan de brug.



        Walter
        D850

        Comment


        • #5
          Re: le pont de normandie 1X hdr 1x exp blend 1x jpg

          ze staan helaas alle drie even scheef, maar dat is makkelijk te corrigeren hé.
          Toch wel leuk dat je de originele versie ernaast ziet. Ik sta ervan te kijken dat je een lucht met HDR zo kunt oppeppen, al weet ik niet goed waar dat geel vandaan komt.
          Ik denk dat er meer potentieel in die foto zit (rechtzetten en wat minder geel in de HDRversie zou al een hele verbetering zijn)
          "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

          Comment

          Working...
          X