Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Horloges

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Horloges

    Ik merkte net in het archief een onderwerp op over horloges, helaas was dat topic al gesloten. Ik merkte toch wel wat mensen op met precies ook een hobby voor horloges, met een aantal Breitling en TAG's.

    Naast fotografie is dit ook mijn beginnende hobby, enkel voorlopig nog in kwaliteitsvolle replica's, die ook snel honderden euro's kosten.

    Hieronder mijn panerai 111H, volgende week verwacht ik nog een Panerai GMT pvd,en hierna zou ik nog een TAG willen, maarja toekomstplannen want ik wil ook nog een 50D



    En deze verwacht ik elk moment:


    Als ik kon zou ik zo nog omgekeerd dragen ook, de achterkant vind ik persoonlijk het mooiste.

    Last edited by Koen; 10 augustus 2009, 19:34.

  • #2
    Re: Horloges

    Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
    Ik merkte net in het archief een onderwerp op over horloges, helaas was dat topic al gesloten. Ik merkte toch wel wat mensen op met precies ook een hobby voor horloges, met een aantal Breitling en TAG's.

    Naast fotografie is dit ook mijn beginnende hobby, enkel voorlopig nog in kwaliteitsvolle replica's, die ook snel honderden euro's kosten.

    Hieronder mijn panerai 111H, volgende week verwacht ik nog een Panerai GMT pvd,en hierna zou ik nog een TAG willen, maarja toekomstplannen want ik wil ook nog een 50D



    En deze verwacht ik elk moment:


    Als ik kon zou ik zo nog omgekeerd dragen ook, de achterkant vind ik persoonlijk het mooiste.

    Ik vond een topmerk horloges replica website, Het ziet er goed uit.

    Comment


    • #3
      Re: Horloges

      Oorspronkelijk geplaatst door benjemin Bekijk bericht
      Ik vond een topmerk horloges replica website, Het ziet er goed uit.
      www.replicahorloges.com
      Mooi woord voor namaak.... die replica.
      De originele merken zullen hier blij mee zijn.

      Hun Nederlands is ook schitterend en zeer "cool".
      4, We accepteren Paypal voor transacties om de betaling veiligheid te stellen en on de tevredenheid van ons klant te verbeterde.

      Een ander hoogstandje:
      Deze gegevens zijn meestal genegeerd door de vervalsend fabrikanten, maar deze belangrijkste punt is te identificeren van de echtheid, zodat de kwaliteit van onze horloges zijn identiek met de echte origineel.
      Last edited by theokus; 21 augustus 2009, 03:20.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Horloges

        Het ziet er wel netjes uit, maar is de kwaliteit ook degelijk? Ik denk dan bijvoorbeeld aan waterdichtheid etc. Waar laat je trouwens batterijtjes vervangen voor zoiets? Ik kan me immers voorstellen dat de lokale juwelier zijn voorhoofd fronst als je met zo'n "replica" binnenkomt.

        Comment


        • #5
          Re: Horloges

          Oorspronkelijk geplaatst door Wim 76 Bekijk bericht
          Het ziet er wel netjes uit, maar is de kwaliteit ook degelijk? Ik denk dan bijvoorbeeld aan waterdichtheid etc. Waar laat je trouwens batterijtjes vervangen voor zoiets? Ik kan me immers voorstellen dat de lokale juwelier zijn voorhoofd fronst als je met zo'n "replica" binnenkomt.
          Wim.... dit kan niet
          Die site is ook gemaakt in China.
          Dat zegt toch al iets niet?

          Hij "verwacht" een uurwerk en ik verwacht dat hij zijn centen kwijt is
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Horloges

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Wim.... dit kan niet
            Die site is ook gemaakt in China.
            Dat zegt toch al iets niet?

            Hij "verwacht" een uurwerk en ik verwacht dat hij zijn centen kwijt is
            Zo ver had ik zelfs nog niet gedacht. Ik ken niet veel van horloges, laat staan van de prijs. Om een idee te geven hoe weinig belang ik hecht aan een horloge, in het dagelijks leven draag ik een Casio van 25€ uit de Makro. Maar dat ding is wel waterdicht, gaat al jaren mee (is dus vrij stevig en van metaal) en werkt zelfs volledig op zonne-energie (ik zou nooit nog iets anders willen, nooit geen batterij meer vervangen).

            Comment


            • #7
              Re: Horloges

              Oorspronkelijk geplaatst door Wim 76 Bekijk bericht
              Zo ver had ik zelfs nog niet gedacht. Ik ken niet veel van horloges, laat staan van de prijs. Om een idee te geven hoe weinig belang ik hecht aan een horloge, in het dagelijks leven draag ik een Casio van 25€ uit de Makro. Maar dat ding is wel waterdicht, gaat al jaren mee (is dus vrij stevig en van metaal) en werkt zelfs volledig op zonne-energie (ik zou nooit nog iets anders willen, nooit geen batterij meer vervangen).
              Voilà.
              Ik draag geen horloge meer Wim
              Vroeger kon ik nooit zonder.....
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Horloges

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Voilà.
                Ik draag geen horloge meer Wim

                Wat een luxe Theo
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • #9
                  Re: Horloges

                  Oorspronkelijk geplaatst door Wim 76 Bekijk bericht
                  Het ziet er wel netjes uit, maar is de kwaliteit ook degelijk? Ik denk dan bijvoorbeeld aan waterdichtheid etc. Waar laat je trouwens batterijtjes vervangen voor zoiets? Ik kan me immers voorstellen dat de lokale juwelier zijn voorhoofd fronst als je met zo'n "replica" binnenkomt.
                  Het is verboden zo'n replica te bezitten en de juwelier heeft zelf het recht het horloge te vernietigen. Hij mag het voor je ogen in kleine stukjes slaan zonder dat je er iets kan tegen doen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Horloges

                    Oorspronkelijk geplaatst door mckinley Bekijk bericht
                    Het is verboden zo'n replica te bezitten en de juwelier heeft zelf het recht het horloge te vernietigen. Hij mag het voor je ogen in kleine stukjes slaan zonder dat je er iets kan tegen doen.
                    En waar staat dat geschreven?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Horloges

                      Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                      Wat een luxe Theo
                      In huis kan ik overal de tijd zien Pol.
                      Of in de auto, de gps enz.
                      Vroeger kon ik dus niet zonder...
                      De juiste tijd is een onderdeel van een goede afspraak, samen met de datum
                      en de plaats.

                      Een goeie vriend hier werkt met contracten gezien de aard van zijn werk.
                      Maar als die thuis langs wilt komen zegt die nooit om hoe laat (zelfs niet ongeveer).
                      Hij is ook de enige waarbij ik dat "wil" verdragen
                      Staat die op 500 meter van mijn deur en dan belt die met zijn gsm
                      Niet te geloven he.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Horloges

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        In huis kan ik overal de tijd zien Pol.
                        Of in de auto, de gps enz.
                        Vroeger kon ik dus niet zonder...
                        De juiste tijd is een onderdeel van een goede afspraak, samen met de datum
                        en de plaats.

                        Een goeie vriend hier werkt met contracten gezien de aard van zijn werk.
                        Maar als die thuis langs wilt komen zegt die nooit om hoe laat (zelfs niet ongeveer).
                        Hij is ook de enige waarbij ik dat "wil" verdragen
                        Staat die op 500 meter van mijn deur en dan belt die met zijn gsm
                        Niet te geloven he.
                        Wel Theo, 7 jaar geleden bij mijn laatste werkdag heb ik mijn horloge bij het thuiskomen uitgedaan en sindsdien nog 1 keer om gehad. Ik was er ook zo een die niet zonder horloge kon, maar nu? Ik weet niet of ik nog ergens ééntje heb liggen. Een polsbandhorloge maakt mij nu toch maar nerveus. Ik geloof dat ik nog nooit zonder reden te laat ben gekomen en nu zonder horloge ook nog niet. Niet te geloven, maar wat zei Bredero alweer?
                        Ik heb sindsdien wel een agenda. (Om eerlijk te zijn houdt mijn eega die bij.)

                        Mvg.
                        Robert
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                        Comment


                        • #13
                          Re: Horloges

                          Oorspronkelijk geplaatst door mckinley Bekijk bericht
                          Het is verboden zo'n replica te bezitten en de juwelier heeft zelf het recht het horloge te vernietigen. Hij mag het voor je ogen in kleine stukjes slaan zonder dat je er iets kan tegen doen.
                          Dat je zoiets niet mag bezitten klopt misschien wel en dat die juwelier kan weigeren er aan te werken ook maar het vernietigen? Zou me zeer verbazen dat een wet dit toelaat! Hoogstens kan hij dit aangeven. Trouwens als daar een zaak van komt heeft die bewijsmateriaal vernietigd.

                          Ik hoop dat die juwelier zich nooit eens vergist zoals jij het uitlegt ... dat die een echte als vals aanziet.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Horloges

                            Oorspronkelijk geplaatst door mckinley Bekijk bericht
                            Het is verboden zo'n replica te bezitten en de juwelier heeft zelf het recht het horloge te vernietigen. Hij mag het voor je ogen in kleine stukjes slaan zonder dat je er iets kan tegen doen.
                            Das nu de grootste onzin dat ik al lang heb gelezen... adhv welk artikel uit ons wetboek kan jij dit staven?
                            *** Canon EOS *** Canon Powershot ***
                            visit : http://www.emmab.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Horloges

                              Oorspronkelijk geplaatst door breugie Bekijk bericht
                              Das nu de grootste onzin dat ik al lang heb gelezen... adhv welk artikel uit ons wetboek kan jij dit staven?


                              Lees en leer HIER
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X