Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kanaal Gent-Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kanaal Gent-Brugge

    Hierbij een foto van het kanaal Gent -Brugge te Moerbrugge. Midden in het natuurgebied.

    Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

  • #2
    Re: Kanaal Gent-Brugge

    Ha, dit is mijn streek vriend. Ik woon hier in vogelvlucht 300 m van. Mooie reflectie van de wolken in het water.
    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

    Comment


    • #3
      Re: Kanaal Gent-Brugge

      mooie natuurlijke kleuren en belichting.

      Comment


      • #4
        Re: Kanaal Gent-Brugge

        Deze foto straalt een enorme rust uit. Dat komt enerzijds door de compositie en anderzijds het contrast tussen de nog heldere hemel en de al donkere avondkleuren op het land.

        Comment


        • #5
          Re: Kanaal Gent-Brugge

          Mooie weerspiegeling knap werk

          Groeten

          Joeri
          Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
          www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

          Comment


          • #6
            Re: Kanaal Gent-Brugge

            De streek ligt mij ook nauw aan het hart, ik heb er heel mooie herinneringen.
            De foto heeft door het gras en de boomtakken een heel hoge definitie, jammer dat door de compressie hiervan veel is verloren gegaan.
            Hier is een link naar de foto met iets minder compressie

            Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

            Comment


            • #7
              Re: Kanaal Gent-Brugge

              mooi maar wat druk, vind de keuze van de horizon in het midden hier erg goed.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment

              Working...
              X