Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bretoense altaren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bretoense altaren

    Het één al wat ouder dan het ander : het kerkje staat op de tumulus St Michel, een oude grafheuvel in Carnac en de tweede toont een wat mysterieuze offerplaats aan de côte sauvage in Quiberon



    Last edited by Frederico; 11 augustus 2009, 08:57. Reden: groter gemaakt - hopelijk valt dat wat beter in de smaak, anders zet ik ze wel in beoordeling. De kerk staat écht scheef

  • #2
    Re: Bretoense altaren

    De eerste foto zou ik toch groter posten,
    het kerkje rechtzetten en de foto wat verscherpen.
    Heel mooi compo
    De tweede foto zegt mij helaas weinig.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Bretoense altaren

      Zoals gezegd, mag wat groter.
      De eerste vind ik heel qua compo en belichting. Ik zou het niet kunnen zeggen of ie scheef staat, misschien wat perspectiefcorrectie doen.
      Tweede vind ik ook niet slecht vooral met die dramatische lucht.
      Algemeen vind ik ze toch eerder voor beoordeling dan showcase (no offence).
      Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

      Comment


      • #4
        Re: Bretoense altaren

        zie er maar een en die is mooi.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Bretoense altaren

          Mooie reeks. Met voorkeur voor nr 2 wegens het dramatiek die er in steekt, wat een mooie meerwaarde geeft als je er rekening me houdt dat het een offerplaats is.

          Comment

          Working...
          X