Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

i-Pod dood ?!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • i-Pod dood ?!

    Mijn zoontje bergt zijn iPod op in de wagen, de dag erna doet dat ding niks meer. Ik denk, bat plat... maar neen, ook aan de pc, niks, zwart... iemand raad, kan dat zomaar stuk gaan ?

    Alvast bedankt voor de info.

  • #2
    Re: i-Pod dood ?!

    Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
    Mijn zoontje bergt zijn iPod op in de wagen, de dag erna doet dat ding niks meer. Ik denk, bat plat... maar neen, ook aan de pc, niks, zwart... iemand raad, kan dat zomaar stuk gaan ?

    Alvast bedankt voor de info.

    Kijk eens op http://support.apple.com/kb/HT1320

    Comment


    • #3
      Re: i-Pod dood ?!

      Met mijn eerste iPod had ik dat ook. Van het ene op het andere moment niks meer. Het ding was nog maar 3 maand dus heb ik een nieuwe gekregen. Nu werkt het goed.
      Dus ja, het kan wel.

      Comment


      • #4
        Re: i-Pod dood ?!

        Probeer eens een full reset van de iPod. Afhankelijk van het model moet dit op een andere manier gebeuren.

        Als het niet lukt, laat mij iets weten... maar dan moet ik wel weten welk model het is.

        Comment


        • #5
          Re: i-Pod dood ?!

          Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
          Mijn zoontje bergt zijn iPod op in de wagen, de dag erna doet dat ding niks meer.

          Alvast bedankt voor de info.
          mijn zwager had het zelfde voor, heeft meteen een ander merk auto gekocht.)(
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: i-Pod dood ?!

            Heb de stappen op de support site gevolgd. Deed een beetje raar, een appel, dan weer weg, dan terug... maar nu lijkt hij toch terug te reageren. Dus iedereen bedankt hier !!!
            Het is een Nano 3de gen. 4 GB

            Comment


            • #7
              Re: i-Pod dood ?!

              T'is nie waar he
              Bij mij hebben 2 creative zen x-fi's zo de geest gegeven. Zomaar, in eens, finito.
              Daarom ingeruild tegen een ipod nano 4G 16gig.. Dat ik niet nog eens prijs heb hé

              Comment


              • #8
                Re: i-Pod dood ?!

                Heb dit vorige maand ook voorgehad met den nano 3th gen.
                Maar full reset doet wonderen
                'Keep on Clicking'
                Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

                Comment


                • #9
                  Re: i-Pod dood ?!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                  T'is nie waar he
                  Bij mij hebben 2 creative zen x-fi's zo de geest gegeven. Zomaar, in eens, finito.
                  Daarom ingeruild tegen een ipod nano 4G 16gig.. Dat ik niet nog eens prijs heb hé
                  Troost je, hij doet het terug

                  Comment


                  • #10
                    Re: i-Pod dood ?!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                    T'is nie waar he
                    Bij mij hebben 2 creative zen x-fi's zo de geest gegeven. Zomaar, in eens, finito.
                    Daarom ingeruild tegen een ipod nano 4G 16gig.. Dat ik niet nog eens prijs heb hé
                    Dat is waarom een iPod beter is... je kan hem 9 kansen op 10 terug tot leven brengen door een reset...

                    Comment

                    Working...
                    X