Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Haven Antwerpen (1)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Haven Antwerpen (1)





    Website: http://www.d-eye.be

  • #2
    Re: Haven Antwerpen (1)

    Vree goed.

    Comment


    • #3
      Re: Haven Antwerpen (1)

      Oorspronkelijk geplaatst door NicoR Bekijk bericht
      Vree goed.
      Zeg maar vree vree goed, knappe nachtopnames
      Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
      www.cromagnonman.be

      Comment


      • #4
        Re: Haven Antwerpen (1)

        Mooie nachtopnamen van een industriële architectuur

        Niets meer en niet minder dan in het verkeerde forum gezet.
        Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

        Comment


        • #5
          Re: Haven Antwerpen (1)

          mooi en voor mij in de juiste volgorde.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Haven Antwerpen (1)

            Zeer knappe reeks.

            Misschien weet je hetzelf wat je gefotografeerd hebt, toch ter info:

            foto 2: 2 acrylzuur bedrijven, amoniak bedrijf en SAP bedrijf (super absorber polyamiden, wordt gebruikt in pampers)

            Foto3: koelinstalatie van crackerbedrijf en koeltoren van elektrabelinstalatie.

            Ben zeer verrast hoe prachtig je deze bedrijven hebt vastgelegd. 2e blijft me verbazen. Ik ben bij wijze van speken constant aanwezig op dit terein, waardoor ik de gebouwen en dergelijken ken, maar als ik het zo zie

            Comment


            • #7
              Re: Haven Antwerpen (1)

              @ Tunie: Bedankt voor deze info. Steeds interessant om te weten wat je fotografeert
              @ Iedereen: bedankt voor de commentaar! Ik heb hier de laatste tijd weinig of niets gepost maar dit kwam hoofdzakelijk omdat ik een "shooters block" had; het plezier was er wat uit...

              Ik heb nog andere foto's van o.a. Lillo. Zal deze ook posten. Ik ga zeker en vast nog eens terug. Aan één sluis bv. kun je je geruime tijd bezig houden. De kant van "den BASF" is echt wel indrukwekkend; ik vraag me af hoeveel vierkante km dit wel is.

              Oorspronkelijk geplaatst door Tunie Bekijk bericht
              Zeer knappe reeks.

              Misschien weet je hetzelf wat je gefotografeerd hebt, toch ter info:

              foto 2: 2 acrylzuur bedrijven, amoniak bedrijf en SAP bedrijf (super absorber polyamiden, wordt gebruikt in pampers)

              Foto3: koelinstalatie van crackerbedrijf en koeltoren van elektrabelinstalatie.

              Ben zeer verrast hoe prachtig je deze bedrijven hebt vastgelegd. 2e blijft me verbazen. Ik ben bij wijze van speken constant aanwezig op dit terein, waardoor ik de gebouwen en dergelijken ken, maar als ik het zo zie
              Website: http://www.d-eye.be

              Comment


              • #8
                Re: Haven Antwerpen (1)

                Yep mooie reeks

                Groeten

                Joeri
                Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                Comment


                • #9
                  Re: Haven Antwerpen (1)

                  hier ook, mooie reeks!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Haven Antwerpen (1)

                    [QUOTE=James Joyce;2359200 De kant van "den BASF" is echt wel indrukwekkend; ik vraag me af hoeveel vierkante km dit wel is.[/QUOTE]

                    Ben er even voor naar de zolder moeten gaan en men oude kaft moeten zoeken. Wist het niet meer van buiten Maar "Den BASF" is 600ha groot.

                    Comment

                    Working...
                    X