Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke update ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke update ?

    graag had ik jullie advies.
    ik heb momenteel een canon 1000D met 18-55 kitlens en een sigma 70-300 4-5,6.
    die laatste zou ik nu graag vervangen door een 70-200 L van canon (weet ook nog niet welke versie). Ik vraag me nu af of ik hier veel verschil ga merken op gebied van focussnelheid en scherpte. ik ga deze voornamelijk gebruiken voor sport.
    Last edited by Niels Pierlet; 8 augustus 2009, 18:00.

  • #2
    Re: welke update ?

    Nielske,
    Gebruik eens de zoekfunctie, dat werkt hoor.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: welke update ?

      heb al deze topics over die lenzen al gelezen maar in geen enkele staat een vergelijking met mijn huidige lens en dat was nu n et de vraag, of ik veel verschil ga merken op gebied van scherpte en snelheid.

      Comment


      • #4
        Re: welke update ?

        De lens die ik je zou aanraden is de EF 70-200 F2.8 L USM, dat is een Toplens, waar je nooit moet aan twijfelen. Wat ik je echter niet kan zeggen is hoe deze lens werkt op een 1000 D zelf gebruik ik ze op een 1D Mark II en op een 5D op beide body's doet ze het perfect, maar zoals je weet is de snelheid van de autofocus van de 1 reeks niet te kloppen. Maar aan de lens zelf kan je nooit misdoen en je weet optiek gaat langer mee dan een body hé.

        MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: welke update ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Niels Pierlet Bekijk bericht
          graag had ik jullie advies.
          ik heb momenteel een canon 1000D met 18-55 kitlens en een sigma 70-300 4-5,6.
          die laatste zou ik nu graag vervangen door een 70-200 L van canon (weet ook nog niet welke versie). Ik vraag me nu af of ik hier veel verschil ga merken op gebied van focussnelheid en scherpte. ik ga deze voornamelijk gebruiken voor sport.
          Zo ongeveer de slechtste telezoomlens die je nu hebt ;-) Grapje, maar iedere 70-200L variant gaat het stukken beter doen. Op focussnelheid en scherpte.

          ALs je geen 2.8 MOET hebben, is de 4.0L IS de beste keuze, de scherpste canon zoomlens die er is. en licht, en redelijk betaalbaar.

          Comment


          • #6
            Re: welke update ?

            bedankt voor de reacties. ik denk dat ik dan voor de 4.0 Al den niet met IS want ik fotografeer meestal kitesurfers.

            Comment

            Working...
            X