Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vista home: BITS service weg!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vista home: BITS service weg!

    Iemand ooit de BITS service moeten herstellen in dit OS? Overmaat van ramp .. loopt op een Acer Aspire desktop gekocht bij Photohall en gebruiker wist niet dat hij recovery disks moest maken, na een gigantische crash (wegens infecties? samen met "verlopen McAfee) heeft zelfde gebruiker gedacht dat hij de zaak zelf kom "opkuisen" .. kende dat? ...

    Ben al, met tussenpozen, 30 uur of zo bezig om die handmatig terug in mekaar te puzzelen. Alle hints welkom, "wipe clean" is geen optie en ja ik heb al uren aan een stuk blog en microsoft KB en technet postings gelezen

  • #2
    Re: Vista home: BITS service weg!

    Je kan de recovery CD's ook achteraf bestellen bij Acer à 60 euro dacht ik.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: Vista home: BITS service weg!

      Ben er ondertussen in geslaagd de DVD recovery's te branden .. volgens Acer echter een "factory reset" .. niet echt waar ik op uit ben .. 'k ben er ondertussen bijna uit, de BITS service loopt terug nadat ik via info op het net de BITS registersleutels geimporteerd heb .. enkel nog een bits cache probleem met een 0x800... fout ... Ik ga proberen om eerst sfc te lopen met de recover dvd maar via een linke truk ttz ik heb een system repair CD gebrand enkel met system repair op en ik ga trachten om sfc te lopen en te hopen dat hij de CD gebruikt .. via de verborgen partitie op de HD kan sfc het probleem niet oplossen ..

      als dat niet werkt ga ik trachten de Windowsupdateagent3.0 terug te herinstalleren .. in dehoop dat .. computers are fun LOL!

      honderden postings gelezen waarvan 99,99% zichzelf herhaalt en niet werkt in mijn geval ..

      Comment

      Working...
      X