Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Misty morning 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Misty morning 2

    'k Heb eerder al eentje gepost over de 'mistige morgen'. Dit is een tweede genomen rond dezelfde tijd.
    Alvast bedankt voor de commentaar.


  • #2
    Re: Misty morning 2

    vind ik beter dan je eerste waar ik nu op de achtergrond wat meer zie...Er zit nu die mooie sfeer in die ik niet zag in je eerste.Daarom dat ik zei zoom eens uit ..
    Knap hoor.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Misty morning 2

      veel beter en mooier dan de vorige.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Misty morning 2

        Ik heb geprobeerd om al het goede van de andere comments hier in te vinden, maar tevergeefs. Ik vind dit geen goede foto. Er is geen echt onderwerp, de kleuren zijn te flauw, ik mis scherpte, al was het maar in bepaalde delen van de foto. De bedoeling zal wel goed geweest zijn, maar voor mij komt het er niet uit.

        Comment


        • #5
          Re: Misty morning 2

          Mist is inderdaad geen dankbaar onderwerp voor de kleurvorming en de scherpte in de fotografie. Toch bedankt voor de commentaar.
          Rudi

          Comment


          • #6
            Re: Misty morning 2

            Oorspronkelijk geplaatst door Rudi J Bekijk bericht
            Mist is inderdaad geen dankbaar onderwerp voor de kleurvorming en de scherpte in de fotografie. Toch bedankt voor de commentaar.
            Rudi
            Niet akkoord..Mist en wolken zijn de sfeer makers van een goede opname.Ga gewoon verder zoals je bezig bent en je zal nog mooier platen schieten.Ben ik zeker van overtuigd.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: Misty morning 2

              Ik vind deze ook heel mooi. De mist maakt de foto juist en de belichting vind ik in deze foto prachtig! Knap werk!

              Groetjes,
              Ann

              Comment

              Working...
              X