Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doka voor weinig?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Doka voor weinig?

    Wie heeft er interesse in een complete doka met allerlei geavanceerde Philips apparatuur en Agfa en Durst lampen? Voor de rest zit ook alles erbij. Oh ja een Nikkor EL en meopar lens er bij.
    Als eerste, de reden dat ik mijn doka weg doe is tweeledig. A; ik doe het meest digitaal, hoewel dat het niet haalt bij analoog vind ik. B; sinds een jaar heb ik reuma en kan niet goed met mijn fijne motoriek uit de weg. De doka heeft mij altijd veel plezier gegeven en hij staat nu op zolder te staan. Dat is eigenlijk doodzonde vandaar staat hij nu te koop. Het geheel bestaat, voor een amateur uit de bovenlijn tot prof aan toe. Ofwel het geheel is opgebouwd uit 'klasse' materiaal.

    Ik geef je hier onder een opsomming van (bijna) alles wat er bij zit ;

    Philips PCS 130 kleurvergroter, Philips PCS 150 stuurunit, Philips PCA 2060 Colour analyzer, Philips PDT 2035 procestimer, 2 x Osram Duka 10 kleuren natriumlamp ( "helder'' licht bij kleurverwerking) , 2x Agfa groot met BW/Colour filter ( apart), Jobo ontwikkeldrum met motor voor papier,Patterson negatief contactbord, Durst vergrotingsbord tweezijdig, Jobo zaklamp voor kleurverwerking, 2x een scherpsteller, Dan nog diverse schalen groot en klein, tangen en klemmen RVS, Klokken, Ontwikkeldrum voor film, droogapparaat, bulkhouder voor film met enige cassettes, twee KB vergroterlenzen Nikon en Meopar.

    Het is dus echt een complete doka en eigenlijk alleen op te halen maar dat kan ook voor deze prijs want dat is echt een weggever. Daarbij kost het verzenden naar Belgie, maar ook Nederland meer dan de aanschafprijs.

    Vergeet niet dat de vergroter een vrij hoog model is wat niet zomaar in een klein zolderkamertje past. Tenminste indien je hem op een tafel zet.


    Ik denk aan ongeveer € 75????

    Maar meer mag altijd hoor

    Graag een berichtje van een geinteresserde retour.

    Cork
    Last edited by Cork; 11 augustus 2009, 10:29. Reden: Uitgebreider
Working...
X