Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

golf van Nicoya,Costa Rica.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • golf van Nicoya,Costa Rica.

    [/IMG]
    Last edited by Tilly Meijer; 17 augustus 2009, 04:13. Reden: foto verdwenen

  • #2
    Re: golf van Nicoya,Costa Rica.

    Pas mal, je dirai même pas mal du tout; om het eens in het Frans te zeggen
    Jammer dat het bootje niet tegenover gesteld lag zodat het er helemaal opstond.

    (Pas mal, je dirai même pas mal du tout: Niet slecht, ik zou zelfs zeggen helemaal niet slecht)
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: golf van Nicoya,Costa Rica.

      mooie diepte, mooi in de hoeken bovenaan maar beneden loopt het een beetje mis
      kan ook aan de planken liggen die niet even breed zijn
      al bij al een mooie foto

      greets
      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
      www.korandoke.be

      Comment


      • #4
        Re: golf van Nicoya,Costa Rica.

        de planken liepen allemaal scheef,het was ook heel erg gammel.
        hoe ik het ook probeerde ik kreeg ze niet allemaal op een rijtje.(de planken,dus)

        Comment


        • #5
          Re: golf van Nicoya,Costa Rica.

          Schoon gedaan.
          Dreiging van de lucht wordt goed versterkt door standpunt, namelijk met de reling in de hoogte ...

          greetz
          Cheeta
          Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
          flickr

          Comment


          • #6
            Re: golf van Nicoya,Costa Rica.

            Vind dit een sublieme foto...

            Walter
            D850

            Comment


            • #7
              Re: golf van Nicoya,Costa Rica.

              Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
              Vind dit een sublieme foto...

              Walter
              Ja dit vind ik ook mooie diepte goed van kleur

              Groeten

              Joeri
              Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
              www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

              Comment


              • #8
                Re: golf van Nicoya,Costa Rica.

                Heel goed zo een voor mij hoeft er hier niets te veranderen. Goed gebruik gemaakt van de groothoek, om diepte te creëren, wat samen met de vignettering de dramatiek benadrukt. En je horizon dan net in 't midden... Kon niet beter, 't is gewoon af Ik zou ook eens in zwartwit proberen, denk dat dit hier zeer toepasselijk zou zijn. Maar ik hou dan ook van zwartwit.
                Jochenvde Photography
                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: golf van Nicoya,Costa Rica.

                  Ik vind dit een schitterende foto en dat die planken niet recht liggen maakt het juist wat natuurlijker. Je ziet dat dit een soort pier gemaakt is natuurlijk hout en dat is net mooi. Prachtig zicht en wat een diepte! Ik vind het een geslaagde foto. Knap werk!

                  Groetjes,
                  Ann

                  Comment


                  • #10
                    Re: golf van Nicoya,Costa Rica.

                    Erg geslaagde opname door het lage camerastandpunt Heb je achteraf de foto nog wat gecropd of was de verdeling bewust zo gemaakt dat de reling(leuning) en planken vanuit de hoeken begonnen? Voor mij persoonlijk echt een hof kandidaat
                    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                    Comment


                    • #11
                      Re: golf van Nicoya,Costa Rica.

                      Een hele sterke aandacht trekker.
                      Alles is al gezegd, compo afwerking positie
                      Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

                      Comment


                      • #12
                        Re: golf van Nicoya,Costa Rica.

                        Een hele goeie voor alle meermaals vernoemde redenen

                        Comment


                        • #13
                          Re: golf van Nicoya,Costa Rica.

                          Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                          Erg geslaagde opname door het lage camerastandpunt Heb je achteraf de foto nog wat gecropd of was de verdeling bewust zo gemaakt dat de reling(leuning) en planken vanuit de hoeken begonnen? Voor mij persoonlijk echt een hof kandidaat
                          kan hier enkel in volgen

                          grtjs,

                          jeannot

                          Comment


                          • #14
                            Re: golf van Nicoya,Costa Rica.

                            Heel mooi, lijnen en standpunt maken het plaatje af. Die planken storen voor mij niet in tegendeel
                            Groetjes Hilde
                            http://hildeg.smugmug.com/

                            Comment


                            • #15
                              Re: golf van Nicoya,Costa Rica.

                              Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                              Erg geslaagde opname door het lage camerastandpunt Heb je achteraf de foto nog wat gecropd of was de verdeling bewust zo gemaakt dat de reling(leuning) en planken vanuit de hoeken begonnen? Voor mij persoonlijk echt een hof kandidaat
                              Ook gedeeltelijk akkoord maar ik zie er misschien anders tegen aan voor het gedeelte HOF.
                              Verder uistekende plaat hoor. Naar mijn mening zou ik nog wat meer hebben gespeeld met de kleuren en de tonatie maar das mijn mening en die hoeft niet te tellen.
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

                              Comment

                              Working...
                              X