Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ehrenbreitstein koblenz

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ehrenbreitstein koblenz

    afgelopen vrijdag tijdens een dagje Koblenz vesting Ehrenbreitstein bezocht. Is de 2e grootste vesting van Europa (Gibraltar is de grootste)
    Wordt (helaas) volledig gerenoveerd en is momenteel slechts gedeeltelijk toegankelijk voor bezoekers.
    De kleuren heb ik opzettelijk vrij zwak gehouden (gedesatureerd) om de sfeer te benadrukken.

    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

  • #2
    ehrenbreitstein koblenz

    afgelopen vrijdag tijdens een dagje Koblenz vesting Ehrenbreitstein bezocht. Is de 2e grootste vesting van Europa (Gibraltar is de grootste)
    Wordt (helaas) volledig gerenoveerd en is momenteel slechts gedeeltelijk toegankelijk voor bezoekers.
    De kleuren heb ik opzettelijk vrij zwak gehouden (gedesatureerd) om de sfeer te benadrukken.




    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: ehrenbreitstein koblenz

      mooi en de trap staat er goed op, maar mis toch wat aan de bovenkant.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: ehrenbreitstein koblenz

        [Mod]

        Twee topics samengevoegd, gezien ze de zelfde foto en begeleidende tekst bevatte.

        SW
        Mvg,
        SW
        BD1071BE

        Comment


        • #5
          Re: ehrenbreitstein koblenz

          De kleuren heb ik opzettelijk vrij zwak gehouden (gedesatureerd) om de sfeer te benadrukken.
          en dat is goed gelukt
          twee mooie foto's. Toch voorkeur voor de compositie van de tweede.

          Comment


          • #6
            Re: ehrenbreitstein koblenz

            Knappe bewerking geeft hier de juiste sfeer weer
            Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
            www.cromagnonman.be

            Comment


            • #7
              Re: ehrenbreitstein koblenz

              Ik ga voor de tweede, zit het meest dramatiek in. De bewerking is hier goed toegepast. Mooi staaltje architectuur
              Jochenvde Photography
              Flickr

              Comment

              Working...
              X