Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eikel ............

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eikel ............

    Verdorie ik lijk die Eekhoorn Scrat wel van ice age die is zijn eikel ook altijd kwijt



    Rennen want die steen moet er zijn ik mag niet thuiskomen zonder



    Ja rennen daar ligt hij en er staat een ander bij




    Ja hebbes ik hoef niet buiten te slapen


    Lekker slap .........
    Last edited by canonfreak; 1 augustus 2009, 21:42.

  • #2
    Re: Eikel ............

    exif van de foto's????


    missen allemaal wa scherpte, al denk ik dat het redelijke crop's zijn
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Eikel ............

      ja zijn geen topfoto s vandaar geen exif ,maar was met de lens aan het testen ik zat aan ice age te denken en dit is afdeling verhalen
      de raws zijn scherper :d

      Comment


      • #4
        Re: Eikel ............

        scherpte zit wel oké, maar waarom test-foto's plaatsen?
        't lijkt me echt geen interessant foto-reeksje.

        en die laatste is ... tjah ...

        mm

        ps: exif 3de foto:
        1/500s f/6.3 ISO400 360mm
        met en 1000D + 100-400
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

        Comment


        • #5
          Re: Eikel ............

          Nou, ondanks de wat minder kwaliteit foto's hier en daar, heb ik mij wel vermaakt met je verhaal

          Comment


          • #6
            Re: Eikel ............

            Ja het waren testfoto s uit de hand savonds en op erggg grote afstand en zoals ik al zei ik zat aan ice age te denken vandaar dit ,slap maar ik kon er wel om grijnzen net als monica het is een verhalenhoek hier en het hoeft niet altijd serieus of haarscherp te zijn lijk me daar heb je andere topics voor
            mvg rick

            Comment


            • #7
              Re: Eikel ............

              Oorspronkelijk geplaatst door canonfreak Bekijk bericht
              Ja het waren testfoto s uit de hand savonds en op erggg grote afstand en zoals ik al zei ik zat aan ice age te denken vandaar dit ,slap maar ik kon er wel om grijnzen net als monica het is een verhalenhoek hier en het hoeft niet altijd serieus of haarscherp te zijn lijk me daar heb je andere topics voor
              mvg rick
              Enige kwaliteit is toch wel leuk hoor, spijtig dat je zo vlug tevreden bent!

              MVG, Jeff
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

              Comment


              • #8
                Re: Eikel ............

                Nou het is jammer dat er te zwaar aan getrokken word met dit topic dat een grapje niet gewaardeerd word, als je goed leest had je dit begrepen en ik ben zeker niet gauw tevreden ben bijv ook met vliegende vogels bezig en ben daar bijv nog lang niet over tevreden zonsondergangen op een andere manier proberen als het geijkte maar ben dan wel kritisch misch een tip lees ook wat beter en dan had je deze opmerking niet hoeven te plaatsen het verpest het leuke een beetje

                Comment


                • #9
                  Re: Eikel ............

                  Oorspronkelijk geplaatst door canonfreak Bekijk bericht
                  Nou het is jammer dat er te zwaar aan getrokken word met dit topic dat een grapje niet gewaardeerd word, als je goed leest had je dit begrepen en ik ben zeker niet gauw tevreden ben bijv ook met vliegende vogels bezig en ben daar bijv nog lang niet over tevreden zonsondergangen op een andere manier proberen als het geijkte maar ben dan wel kritisch misch een tip lees ook wat beter en dan had je deze opmerking niet hoeven te plaatsen het verpest het leuke een beetje
                  Toch is het nodig deze opmerking te plaatsen, om te vermijden van nog meer brol te plaatsen, die ten eerste niet om aan te zien is en in vele gevallen ook niet grappig is. Ik kan begrijpen dat je een verbondenheid voelt met je beelden, daarom zijn er buitenstaanders nodig om je van je sokkel te halen en je terug met je twee voetjes op de begane grond te brengen, en aldus forumvervuiling trachten te beperken !

                  MVG, Jeff C.
                  Last edited by Digipics357; 3 augustus 2009, 14:07.
                  Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eikel ............

                    was een echte laatste test want de lens is omgerolen en is nu haarscherp en kleurvol, zat dus toev echt alleen maar aan ice age te denken
                    nuchter genoeg ben ik wel om te zien dat het geen kwaliteit is

                    Comment

                    Working...
                    X