Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

OPTEKA lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • OPTEKA lens

    heeft er iemand ervaring met OPTEKA lensen?
    Dat is blijkbaar 'n merk dat vooral op de amerikaase markt aanwezig is. Hier minder bekend,...
    ik sta op het punt om 'n tweedehans 500mm spiegelobjectief te kopen van OPTEKA,
    maar zou dat iets degelijk zijn?
    Providing photographers with lenses, filters, flashes, and other camera and video accessories.

  • #2
    Re: OPTEKA lens

    zal idd zoiets zijn! zou zeker goe testen om zeker te zijn da alles ok is én er nie al te veel van verwachten
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: OPTEKA lens

      Waarom zijn er mensen die enkele 1000den euros uitgeven als het met 100euro ook gaat ?
      Mijn klein verstandje zegt ...
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: OPTEKA lens

        Omdat die €100 in de meeste gevallen weg gesmeten geld is denk ik zo,
        dikwijls is zo een goedkoop spul waardeloos spul.
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

        Comment


        • #5
          Re: OPTEKA lens

          Niet vergeten dat het een manual focus lens is hé ... als je daar rekening mee houdt kan je er best redelijke foto's mee maken hoor.

          Heb er al resultaten van gezien, en in sommige omstandigheden werken ze prima, maar verwacht er natuurlijk niet te veel van ... voor zo'n prijs kan je moeilijk op de eerste rij zitten ... maar een mooie staanplaats is ook niet slecht hé

          Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #6
            Re: OPTEKA lens

            Heb zo'n walimex 800mm F8. Je moet er wat mee leren werken, maar het bereik is wel geweldig

            Comment


            • #7
              Re: OPTEKA lens

              mmm, tja ik zal er niet veel van moeten verwachten, maar ach, heb ik dat toch ook weer gehad.
              Er zit nog 'n convertor 2x bij, dus van 500 naar 1000 mm.
              Wat er dan nog van de kwaliteit zal overblijven...
              Die man vroeg €250, maar heb €125 geboden.
              de nieuwprijs in de VSA is $144 (zonder verzendkosten en eventuele taxen en weet ik veel)
              bedankt voor jullie reacties!

              groetjes Maurice

              Comment


              • #8
                Re: OPTEKA lens

                Ik ben gaan kijken naar de lens, 'ns uitgetest, maar toch daar gelaten, had er 'n slecht gevoel bij. ach, is iets ideaal voor 'n hobbyfotograaf die kickt op mm'ers.

                Comment

                Working...
                X