Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beyond

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beyond



    Beyond the sunshine, the universe awaits
    A portal into the kosmos, beyond the yonder.

  • #2
    Re: Beyond

    Wat krijgen we hier te zien?
    Dit is SC onwaardig
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Beyond

      Dubbelpost..
      Last edited by Jacobs Pascal; 27 juli 2009, 12:16.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Beyond

        Heel apart. Ik ben benieuwd naar de kleuren versie. Is die nog spectaculairder?

        Comment


        • #5
          Re: Beyond

          een plas met de zon erin, geniet ervan :-)

          Comment


          • #6
            Re: Beyond

            Ik zou deze ook niet in SC posten.Maar het beeld is niet slecht vind ik..
            Het intrigreert me wel.Kijk er iets langer naar en tja ik weet niet wat het is..
            Toch de belichting tussen donkere en lichte partijen vind ik goed gedaan.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: Beyond

              nah, ik vind hem nu net wel goed maar smaken verschillen hé


              grtjs,

              jeannot

              Comment


              • #8
                Re: Beyond

                Is dit een reflectie van de hemel in een plasje water , zeer goed opgemerkt , doch ik had op de maan scherp gesteld ipv op de modder rond de plas , uniek standpuntje

                mvg xiebu
                "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
                *BD1033BE*

                Comment


                • #9
                  Re: Beyond

                  Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
                  Is dit een reflectie van de hemel in een plasje water , zeer goed opgemerkt , doch ik had op de maan scherp gesteld ipv op de modder rond de plas , uniek standpuntje

                  mvg xiebu
                  Ik volg
                  Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                  Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Beyond

                    zou hem plaatsen in stilleven en abstract

                    Comment


                    • #11
                      Re: Beyond

                      IK bergrijp niet dat hier niet meer eacties op komen.Als ik er nu een tweede keer naar kijk vind ik hem steeds interresanter worden. En de reden is dat ik hem nu voor het eerst op mijn eigen pc scherm zie waar hij nog beter uitkomt.
                      Deze had wel wat groter gemogen.
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • #12
                        Re: Beyond

                        Terwijl ik deze niet top vinden, heeft het zeker wat. Zeker niet de standarde kiekje.
                        vriendelijke groeten, Helen
                        Updated WWW.HELENICA.NL
                        ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                        Comment


                        • #13
                          Re: Beyond

                          Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
                          Is dit een reflectie van de hemel in een plasje water , zeer goed opgemerkt , doch ik had op de maan scherp gesteld ipv op de modder rond de plas , uniek standpuntje

                          mvg xiebu
                          Ik vermoed dat dit de zon is, en niet de maan, en probeer daar maar eens op scherp te stellen ;-)
                          (De wolken hadden misschien idd wel iets meer scherpte verdiend.)
                          Maar dat de contouren van de plas scherp zijn geeft ook wel een mooi effect. En zorgt voor herkenbaarheid.

                          Iets meer licht had misschien ook duidelijker gemaakt dat dit een plas is. Voor mij was het erg duidelijk, maar blijkbaar niet voor iedereen...? (en zo super zijn die Dell schermen ook niet, dus daaraan kan 't niet liggen).

                          Vind het een leuke foto qua invalshoek/idee, maar heb van dat idee toch ook al betere uitwerkingen gezien...
                          Niet geschoten is altijd mis!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Beyond

                            Ik heb er toch ook wat langer naar gekeken omdat het me intrigeert. Ik vind het idee zeker niet slecht
                            "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Beyond

                              bedankt voor alle comments en kritiek, die helpen zeker en vast
                              tot de volgendeu !

                              Comment

                              Working...
                              X