Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vluchten voor de schaduw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vluchten voor de schaduw

    Gisteren een paar foto's liggen schieten vanuit men raam vanuit de badkamer ,
    foto die ik hier laat zien, wist eigelijk niet goed waar hem de plaatsen, staat vanalles op
    maar oordeel vooral zelf.

    Door de compositie krijg ik steeds het gevoel dat de auto rechtsonder uit het beeld gaat rollen.

    Jammer is wel het uitgebrande wit, deze foto moet het hebben van de lijnen en compositie van de foto
    Past ook mooi bij deze tijd, automobiel industrie gaat bergaf, kan alleen maar goed zijn voor de natuur die je op de achtergrond ziet, jammer voor de arbeiders die hun werk verliezen.
    Als deze foto niet juist staat hier bij sc stilleven/abstract, dan mag een van de mods hem verplaatsen, dank u



    grtz
    dieselke

  • #2
    Re: vluchten voor de schaduw

    Waarom het verhaal bij de foto ? Waarom niet de kijker zelf laten zoeken ? Dan is 't de vraag of de kijker het gaat vinden, maar als het zo is... heb je wel een heel goeie foto gemaakt.
    Het zit er wel allemaal in, en 't geeft aan dat je nagedacht hebt bij deze foto, en dat anderen er ook over kunnen nadenken. Dit is nog een stap verder dan showcase...

    Comment


    • #3
      Re: vluchten voor de schaduw

      De kleuren mochten van mij nog iets feller (minder natuurlijk), maar je weet dat ik van schuine composities hou dus ik vind'm zeker geslaagd .
      about.me/stijnv

      Comment

      Working...
      X