Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

station antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • station antwerpen

    al duizenden keren gefotografeerd; moest ik dus ook een keer doen.
    HDR probeersel. 3 opnames; -1, 0 en +1. (avond opnamen)
    geprobeerd het zo realistisch mogelijk te houden.
    wat vinden jullie ?

    Groeten, Bert

    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

  • #2
    Re: station antwerpen

    Prima gelukt! Ik heb ongeveer hetzelfde shot gemaakt, zelfde plek, zelfde hoek, alleen camera horizontaal, zodat er nog wat foietspad en mensen opstaan, zonder hdr. Jouw foto is veel beter, de kleuren zijn erg mooi met dat rode en die groene planten. enige minpuntje is die 'geest', die stoort wat.

    Comment


    • #3
      Re: station antwerpen

      HDR probeersel dit is al de mooiste HDR die ik hier de afgelopen maand heb tegengekomen op BD
      Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
      www.cromagnonman.be

      Comment


      • #4
        Re: station antwerpen

        Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk bericht
        HDR probeersel dit is al de mooiste HDR die ik hier de afgelopen maand heb tegengekomen op BD

        maar toch bedankt.
        Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
        www.bertofotografie.be

        Comment


        • #5
          Re: station antwerpen

          Heel mooie, hou wel van de spot reflectie rechts bovenaan is een mooi detail.
          Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

          https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

          Comment


          • #6
            Re: station antwerpen

            Het is gewoon een hele goeie. Ook prima HDR hoor !

            Comment


            • #7
              Re: station antwerpen

              Ik volg heel mooie knap werk

              Groeten

              Joeri
              Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
              www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

              Comment


              • #8
                Re: station antwerpen

                Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk bericht
                HDR probeersel dit is al de mooiste HDR die ik hier de afgelopen maand heb tegengekomen op BD
                ik volg


                grtjs,

                jeannot

                Comment


                • #9
                  Re: station antwerpen

                  bedankt voor de reacties allemaal.

                  groeten, Bert
                  Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                  www.bertofotografie.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: station antwerpen

                    heel mooie opname.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: station antwerpen

                      Als dit een HDR is, dan kan je er normalerwijze nog meer uithalen, en zou het lichte gedeelte op de tweede paal ook detail moeten kunnen bevatten. Is voor mij een erge afleiding in deze foto, die ik overigens verder heel goed gezien en gemaakt vind.
                      Last edited by FestinaLente; 26 juli 2009, 10:54.

                      Comment


                      • #12
                        Re: station antwerpen

                        Er wordt hier wel veel met bloemen gezwaaid...
                        Mij storen de uitgebrande delen op de pilaren....trekken teveel de aandacht ....
                        De compo en de ronddwalende geest kunnen me wel bekoren.
                        "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

                        Comment


                        • #13
                          Re: station antwerpen

                          Mooi werk! Wil je de exif-waarden geven?
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #14
                            Re: station antwerpen

                            Waauw...

                            Het niet echt opvallen van de HDR is echt wel een pluspunt.
                            Sony alpha 200 met glas en flitser...

                            Comment


                            • #15
                              Re: station antwerpen

                              Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                              Als dit een HDR is, dan kan je er normalerwijze nog meer uithalen, en zou het lichte gedeelte op de tweede paal ook detail moeten kunnen bevatten. Is voor mij een erge afleiding in deze foto, die ik overigens verder heel goed gezien en gemaakt vind.
                              Oorspronkelijk geplaatst door lockdriver Bekijk bericht
                              Er wordt hier wel veel met bloemen gezwaaid...
                              Mij storen de uitgebrande delen op de pilaren....trekken teveel de aandacht ....
                              De compo en de ronddwalende geest kunnen me wel bekoren.
                              Met de opmerkingen over de uitgebrande delen ben ik het eens. Voor een volgend keer zou ik je adviseren:
                              - camera op spotmeting
                              - met de spotmeting de hoogste en laagste sluitertijden bepalen op basis van lichte en donkere plekken (bij gelijk blijvend diafragma)
                              - de maximale en minimale sluitertijden als uiterste waarden hanteren voor de HDR-opnamen

                              Comment

                              Working...
                              X