Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Steinbach

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Steinbach



    PS; Enkel verkleind en omgezet naar jpeg in photoshop, geen verdere bewerkingen.

  • #2
    Re: Steinbach

    best wel geslaagd, 'k zou er alleen wel even voor zorgen dat hij kleiner is dan 400kb
    [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

    Comment


    • #3
      Re: Steinbach

      Oorspronkelijk geplaatst door cee37 Bekijk bericht
      best wel geslaagd, 'k zou er alleen wel even voor zorgen dat hij kleiner is dan 400kb
      sorry, ff niet opgelet als ik ze op het web zette, verkeerde keuzeknopje in jpeg kwaliteit van mobile me.
      Zou intussen moeten aangepast zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Steinbach

        Lekkere kleuren in de foto. Over de compositie van de foto wil ik toch een opmerking plaatsen. Een volgend keer zou je een paar stapjes naar links kunnen maken. De hoofdonderwerpen van de foto (het schuurtje en de rol op de voorgrond) zou ik in de snijpunten van de gulden driehoek positioneren. Dat komt de compositie ten goede, het wordt dan evenwichtiger.
        Aan de linkerzijde zie ik een strobaal die gehalveerd wordt. Het is aan te raden om objecten zoals deze strobaal, altijd volledig op de foto mee te nemen.

        Comment


        • #5
          Re: Steinbach

          Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
          Lekkere kleuren in de foto. Over de compositie van de foto wil ik toch een opmerking plaatsen. Een volgend keer zou je een paar stapjes naar links kunnen maken. De hoofdonderwerpen van de foto (het schuurtje en de rol op de voorgrond) zou ik in de snijpunten van de gulden driehoek positioneren. Dat komt de compositie ten goede, het wordt dan evenwichtiger.
          Aan de linkerzijde zie ik een strobaal die gehalveerd wordt. Het is aan te raden om objecten zoals deze strobaal, altijd volledig op de foto mee te nemen.
          hier volg ik, wat niet inhoud dat ik het een zeer mooi plaatje vind


          grtjs,


          jeannot

          Comment


          • #6
            Re: Steinbach

            De voorgrond met de brandnetels is me iets te rommelig, en de voorste strobaal had idd iets meer uit het midden mogen liggen.

            Groeten
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Steinbach

              Het verlof slaat toe, hoe ik erin geslaagd ben de verhoudingen aan te passen weet ik niet goed bijgevoegd dan maar de volle breedte.



              indien ik iets herpositioneerde kwam net de volgende baal weeral in beeld. Ik was niet direct in de stemming om even de balen te gaan herschikken.

              Comment

              Working...
              X