Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wild Wild West USA

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wild Wild West USA

    Net terug uit de USA wilde ik met jullie enkele beelden delen... Ik wist nit goed in welk onderdeed ze te zetten, maar denk dat ze hier het beste tot hun recht komen
    Deze Foto's werden gemaakt in een verlaten cactusveld niet ver van Scottsdale (Phoenix)








  • #2
    Re: Wild Wild West USA

    Ahhh 1 en vooral twee doen me denken aan Bonanza,Winitou en andere...Knappe registratie en zo te zien was het daar kurkdroog..Das goed he dan kunde veel drinken..
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Wild Wild West USA

      leuke reeks, maar het blauw (pola?) te over.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Wild Wild West USA

        ja dat zijn ze gewoon de platen van de week zeer sterk


        grtjs,
        jeannot

        Comment


        • #5
          Re: Wild Wild West USA

          heel erg mooi!! en ook ik krijg ´wild/west´ movie-gevoelens,

          Comment


          • #6
            Re: Wild Wild West USA

            De eerste vind ik zeer sterk!


            SB
            Canon 5D, 40D - 24-70 f/2.8 L USM, 17-40 f/4 L USM, 135 f/2.0 L USM, 50 f/1.4 USM, Speedlite 580EX II - Leica M6 + 50mm Summicron + 35mm 1.4 Nokton MC.

            Comment


            • #7
              Re: Wild Wild West USA

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              leuke reeks, maar het blauw (pola?) te over.
              grt,bouk.
              Ik heb inderdaad gebruik gemaakt van een polarisatiefilter... Persoonlijk heb ik graag het effect ervan

              Comment


              • #8
                Re: Wild Wild West USA

                Voor mij kan het ook!

                (liever dan via een HDR-bewerking het blauw te gaan "aandikken", als het kan)
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Wild Wild West USA

                  Mooie platen, duidelijk the wild west
                  Mvg, Bart
                  http://www.bartzijlstra.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wild Wild West USA

                    Eerlijk gezegd, 't is daar een zeer mooie locatie, wat zeker in het voordeel van de fotograaf speelt, echter kunnen deze foto's me niet echt boeien. 't Hoofdonderwerp staat me veel te centraal en te beeldvullend. Ik denk dat er veel meer uit te halen viel... Maar misschien heb je nog andere...?

                    Mvg,
                    Frederic

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wild Wild West USA

                      zeer mooie waarnemingen


                      groetjes,

                      Sylvie

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wild Wild West USA

                        Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                        Eerlijk gezegd, 't is daar een zeer mooie locatie, wat zeker in het voordeel van de fotograaf speelt, echter kunnen deze foto's me niet echt boeien. 't Hoofdonderwerp staat me veel te centraal en te beeldvullend. Ik denk dat er veel meer uit te halen viel... Maar misschien heb je nog andere...?

                        Mvg,
                        Frederic
                        Veel meer viel er niet echt uit te halen want er stonden steeds storende elementen bij op de foto (bekabeling, omheining, etc....)...natuurlijk hoor ik wel graag enkele practische tips om in de toekomst betere beelden te schieten in deze omstandigheden.
                        Op http://boerkejos.fotopic.net kan je er nog vinden, dan zal je zien dat bij de andere foto's steeds iets storend bijstaat (In de collectie Death Valley)

                        Comment

                        Working...
                        X