Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

coolpix p90

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • coolpix p90

    Hallo ik ben druk aan het oefenen met mijn sigma 150mm macro lens maar zo als je al gelezen heb op het forum leukt het me van geen kanten.

    Nu was ik gisteren bij mijn fotograaf en hij zij dat ik voorzet lenzen moest kopen of hij had een ander voorstel de coolpix p90 of de sony dsc-hx1dat zouden twee goede toestelen zijn voor macro.

    Is hier iemand die daar ervaring mee heeft wat ik heb al zoveel dingen gekocht dat ik me weer niets laat aan smeren.

    bedankt
    Tibetaantje

  • #2
    Re: coolpix p90

    Welke camera zit die sigma 150mm macro op? Heb je vb van foto met exif zodat we zien wat er niet lukt?

    Comment


    • #3
      Re: coolpix p90

      Oorspronkelijk geplaatst door Tibetaantje Bekijk bericht
      Nu was ik gisteren bij mijn fotograaf en hij zij dat ik voorzet lenzen moest kopen of hij had een ander voorstel de coolpix p90 of de sony dsc-hx1dat zouden twee goede toestelen zijn voor macro.
      Ik zou daar voortaan met een heel grote bocht omheen lopen........
      Last edited by hjanssen; 24 juli 2009, 11:55.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: coolpix p90

        Die fotograaf verkoopt nonsens.
        Het moet kunnen lukken met de Sigma op je D80, het kost alleen inspanning.
        Begin nu eens met wat kleinere vergrotingsmaatstaf, dus grotere objectafstand en gebruik een klein diafragma zoals f/11 of f/16 en zelfs f/22.
        Dan zal het aantal geslaagde foto's rap toenemen.
        Als ik 1:1 wil fotograferen dat zet ik het object windvast door middel van garen of ik gebruik een windscherm.
        Vaak fotografeer ik dan van een macro rail om optimale resultaten te verkrijgen.
        Een betaalbare macro rail vind je hier http://www.fotoshopaalten.nl/macro-rail-p-509.html

        Comment


        • #5
          Re: coolpix p90

          Hallo bedankt voor jullie meningen ik zal zo nog eens proberen met wat ik heb.

          Tibetaantje

          Comment

          Working...
          X