Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma concert fotografie lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma concert fotografie lens

    Ik ben op zoek naar een degelijke lens voor concertfotografie, bij voorkeur van Sigma om de kosten wat te drukken.

    Persoonlijk had ik aan zoiets gedacht:


    Maar suggesties zijn meer welkom.
    Budget mag tussen de 100 en 1000 euro liggen.

    Ik werk op dit ogenblik met een Nikon D90 18-105 en 70-300 mm lens.
    Nikon D90 + kitlens 18-105 mm f/3.5-5.6
    70-300 mm f/4-5.6 + 50mm f/1.4D AF
    35-70 mm f/2.8

  • #2
    Re: Sigma concert fotografie lens

    Das wel een serieuze spreiding in uw budget, voor concert moet je toch lichtsterke lenzen nemen, een nikon 85 F1.8 valt zeker binnen uw budget, ook indien je een 1.4 TC van nikon erbij neemt.Hangt er vanaf waar je staat maar prime lenzen zijn over het algemeen toch superieur in deze discipline. Als je toch je geld wilt verkwisten aan Sigma dan neem je de 70-200 2.8 wel minder van kwaliteit als de nikon maar heel veelzijdig.
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

    Comment


    • #3
      Re: Sigma concert fotografie lens

      Vandaag heb ik toevallig voor het eerst een test gelezen van die Sigma 24-70 HSM, en dat ziet er niet slecht uit:
      Best digital cameras and lens reviews. If you are looking for the information about digital cameras and lenses you are in a right place. We have many professional tests of digital photography equipment.


      Maar voor concertfotografie gebruik ik toch het meest een 70-200 f2,8 (Canon).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Sigma concert fotografie lens

        Ik heb zelf een Sigma 50-150mm f/2.8 aangeschaft, onder andere voor concerten. Ik heb'm wel nog niet kunnen uittesten op een concert.
        about.me/stijnv

        Comment

        Working...
        X