Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

begijnhof leuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • begijnhof leuven







    popol

    http://www.fotopopol.be

  • #2
    Re: begijnhof leuven

    Ik begrijp niet waarom de eerste twee foto's in de bewerking zo donker getrokken zijn. Overigens zie ik dat wel meer op dit forum. Donkere luchten schijnen belangrijker te zijn dan het hoofdonderwerp. Jammer.

    De derde foto heeft aan de rechterzijde een aanzet voor een leuke compositie. Er staat echter te veel omheen om de foto aantrekkelijk te maken.

    Comment


    • #3
      Re: begijnhof leuven

      derde voor mij de beste, de anderen te over.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: begijnhof leuven

        Ik moet Peterdep volgen en de innerlijke schaduw doet de foto's geen deugd.
        Vooral de tweede is er ver over.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: begijnhof leuven

          1 en 2 vind ik over the top.. 3 is beter, zij het dat er wat storende elementen in de plaat zitten, waaronder het parkeerbord..

          Comment


          • #6
            Re: begijnhof leuven

            de 3de is de betere hier

            Comment


            • #7
              Re: begijnhof leuven

              Nummer drie wegens de diepte.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: begijnhof leuven

                Persoonlijk vind ik het wel een mooie wolkenparij bij 1 en 2. De dreiging die er van uit gaat bij 2 is volgens mijn bescheiden mening knap ... foto heeft iest geheizinnigs ...
                Ik hou ook wel van de compositie bij 1 en 2.
                Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
                www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

                Comment


                • #9
                  Re: begijnhof leuven

                  Ik volg de mening van de meesten hier: derde de beste, een en twee erover.

                  Comment


                  • #10
                    Re: begijnhof leuven

                    De eerste heeft imo een mooie compo
                    Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                    Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                    Comment


                    • #11
                      Re: begijnhof leuven

                      Overigens zie ik dat wel meer op dit forum. Donkere luchten schijnen belangrijker te zijn dan het hoofdonderwerp.
                      ja, dat heet "dreigend" he.
                      ik snap ook niet wat er zo mooi aan is.

                      Comment


                      • #12
                        Re: begijnhof leuven

                        voor mij voorkeur voor nr1

                        Mooie kleuren, mooi contrast
                        Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                        Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

                        Comment


                        • #13
                          Re: begijnhof leuven

                          Ik vind nummer 1 en 3 goed

                          Groeten

                          Joeri
                          Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                          www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                          Comment


                          • #14
                            Re: begijnhof leuven

                            Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
                            Ik begrijp niet waarom de eerste twee foto's in de bewerking zo donker getrokken zijn. Overigens zie ik dat wel meer op dit forum. Donkere luchten schijnen belangrijker te zijn dan het hoofdonderwerp. Jammer.

                            De derde foto heeft aan de rechterzijde een aanzet voor een leuke compositie. Er staat echter te veel omheen om de foto aantrekkelijk te maken.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                            ja, dat heet "dreigend" he.
                            ik snap ook niet wat er zo mooi aan is.
                            het feit dat we er elke dag mee geconfronteerd worden in belgie mms

                            Comment


                            • #15
                              Re: begijnhof leuven

                              Je derde vind ik de betere van de drie. De andere twee kunnen me niet bekoren de luchten vloeken met de rest van de foto's. In je eerste zit je met halo's.

                              Groeten
                              Flickr

                              Comment

                              Working...
                              X