Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gebouw in Merona (IT)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gebouw in Merona (IT)

    Als amateur fotograaf had ik graag eens geweten wat jullie vinden van deze foto.
    Het is al een vrij oude foto die ik gemaakt in 2006 en nu eens heb opgefrisd...
    Foto is in die tijd gemaakt met een Canon eos 300D Digital Rebel - standaard 18-55mm. lens.
    Het weer viel die dag ook tegen daarom denk ik dat de kleuren te donker zijn.

    Foto is een beetje bewerkt in Photoshop maar geen zware veranderingen en geen crop...

    Graag jullie respons...

    Canon EOS 30D - Canon EF-S 17-85 mm. IS - Canon 100 - 400mm IS - Canon Speedlite EX 420

  • #2
    Re: Gebouw in Merona (IT)

    't Is me niet echt duidelijk wat je bedoeling was met deze foto, hij is nogal druk en er zijn storende elementen.

    Groeten
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Gebouw in Merona (IT)

      Wellicht is het een prachtig gebouw en heb je daar een deel van willen isoleren, wat je jammer genoeg maar ten dele is gelukt.

      Groeten,

      Mark Mendonck

      Comment


      • #4
        Re: Gebouw in Merona (IT)

        Het weer viel die dag ook tegen daarom denk ik dat de kleuren te donker zijn.
        Kleuren te donker? Nee hoor, de kleuren zijn normaal.

        Dat beeld moet nogal wegen op het dak. Vraag me af welke constructie daaronder zit.

        Comment


        • #5
          Re: Gebouw in Merona (IT)

          Dat soort van detailfoto's, zonder overzichtfoto erbij, zegt mij eerlijk gezegd niets.
          Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

          Comment


          • #6
            Re: Gebouw in Merona (IT)

            Ik ben toevallig ook al in Merano (NIET Merona ) geweest en ken dit gebouw.

            Het heeft een fantastische trap naar de inkom toe, waar je hier de bovenkant van ziet.
            Je had hier veel meer mee kunnen doen door frontaal op de ingang plaats te nemen.
            Ook had je de fantastische bloemenperken die op de boulevard zijn aangebracht kunnen betrekken bij dit fantastisch mooi gebouw. Dit is trouwens het oude waterhuis van Merano, het nieuwe is aan de overkant van de rivier opgetrokken (een architectonisch kunstwerkje).

            Leuk geprobeerd, maar denk ik niet op z'n plaats in Showcase.

            PS : de ijsjes van 't ijskraam aan de brug rechts van dit gebouw zijn o-ver-heer-lijk!



            Mattias
            www.mattiaspletinckx.com
            Nikon D800 - batterygrip, Nikon F100 - batterygrip : Nikkor 28mm 2.8 AF-D, Nikkor 50mm 1.8 AF-D, Nikkor 85mm 1.8 AF-D, Nikkor 105mm 2.8 AF-S Macro, Nikkor 24-70 2.8 AF-S, Nikkor 70-200 2.8 AF-S

            Comment


            • #7
              Re: Gebouw in Merona (IT)

              kleur en van het gebouw zijn goed, die van de achtergrond niet.
              compo/uitsnede niet geslaagd.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Gebouw in Merona (IT)

                kleur en scherpte prima , compo wordt verstoord door die blauwe berg of zoiets.
                maar hij is er nu eenmaal.
                Groeten Leon
                http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
                Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

                Comment

                Working...
                X