Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toren zicht bij nacht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Toren zicht bij nacht

    71 meter boven de grond. Vers van gisteren



    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

  • #2
    Re: Toren zicht bij nacht

    Aangezien niemand van nacht foto's houd maar eentje toegevoegd van s'morgens vroeg.

    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

    Comment


    • #3
      Re: Toren zicht bij nacht

      vreemd dat hier niemand op reageert, de 2de is best een goed plaatje
      ik zou er in ieder geval niet willen staan, en de update overdag is anders ook niet mis

      grtjs

      jeannot

      Comment


      • #4
        Re: Toren zicht bij nacht

        Prachtige nachtfoto man, favoriet is zeker 2de, ik zou wel es willen meegaan.
        Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

        Comment


        • #5
          Re: Toren zicht bij nacht

          De beelden spreken me niet aan. In de eerste verstoort het flitslicht de sfeer voor mij. In je tweede zitten me teveel zwarte vlakken.

          Groeten
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Toren zicht bij nacht

            Als we nu eens die storende stelling wegdenken bij de eerste, en de top van het torentje belicht er bij denken, dan had dit best een mooie foto geweest hoor.
            Bij de tweede stoort ook een stukje stelling, jammer.
            Bij de derde vind ik het huis, links onder, te plat gedrukt.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Toren zicht bij nacht

              respect voor de beklimming , maar de foto's an sich spreken niet zo heel erg aan.. ook de opname bij daglicht niet.. het uitgebrande licht en de vervorming zowel bovenin de plaat als het gebouw links-onder,(die sterk afhelt) zijn hier de boosdoeners..ik hou ook van nachtfoto's, maar in F1 is het flitslicht storend, waardoor je aandacht getrokken wordt naar het verlichte deel van de torenspits en de stellage, F2 is eigenlijk nog de beste, ware het niet, dat hier ook weer behoorlijke vervorming is..en er is geen punt wat de aandacht trekt..

              Comment


              • #8
                Re: Toren zicht bij nacht

                Bij de eerste foto zie ik wel erg veel dak. De tweede bevat veel zwart zonder enige functie.

                Comment

                Working...
                X