Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een andere kijk...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • een andere kijk...

    Hey,

    dit is mijn eerste foto dat ik op dit forum post. Ik heb hier gewerkt rond het thema 'abstract'. Ik bouw mijn werk schilderachtig op en weeg kleur en vlakken tegen elkaar af. Het voorwerp zelf heeft voor mij geen betekenis meer, dit is voor mij puur abstract kijken.
    Ik hoop reactie te krijgen op mijn beelden dat ik ook jullie standpunten ken en de foto misschien nog beter kan maken.

    mvg MaryJane

    Last edited by MaryJane; 15 juli 2009, 11:28. Reden: nieuwe link

  • #2
    Re: een andere kijk...

    duidelijk weet ik nog niet hoe ik hier een foto op kan posten
    kan iemand mij helpen

    Comment


    • #3
      Re: een andere kijk...

      Kijk hier eens.

      Veel succes!
      Maarten
      Canon 40D + en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: een andere kijk...

        link werkt niet.
        "This member is no longer active on Flickr."

        Comment


        • #5
          Re: een andere kijk...

          Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          link werkt niet.
          "This member is no longer active on Flickr."
          Ik heb het eindelijk in orde gekregen

          Comment


          • #6
            Re: een andere kijk...

            Ha, de foto is zichtbaar nu.

            Dit is geen beeld dat mij aanspreekt, maar da's een kwestie van smaak natuurlijk. Misschien kan je wel je kader wat kleiner maken en misschien in een ander kleur zetten? Dat zwart is nogal hard.
            Maarten
            Canon 40D + en wat glas

            Comment


            • #7
              Re: een andere kijk...

              Beste Marie-Jane welkom op BD...Je eerste post en dan dadelijk in Showcase posten getuigd van goede moed maar ook wel van hoogmoed... Betreffende het posten van fotos moet je even de regeltjes lezen op BD.


              HEt idee op zich niet slecht hoor.En je fotografische visie is an een stap in de goede richting.
              1 goede raad.Post alleen je beste fotos op SC waar je echt van denkt dat het een master piece is..Je loopt wel het risico om of wel afgekraakt te worden( beetje overdreven) of wel alle lof op je schouders te krijgen.
              Je vraagt aan iedereen een mening over je fotos en dat kan je dus beter op beoordeling doen.
              Van mij krijg je meestal ook maar een korte uitleg op SC wat ook niet de bedoeling is om hier comments te geven.
              Dus als je mijn commentaar wil dan graag ter beoordeling verplaatsen.
              En nogmaals.
              Welkom.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: een andere kijk...

                Ik had bij mijzelf iets, in de academie word ik ook telkens ontvangen met kei harde commentaar dus waarom hier niet. Meestal leer ik een pak meer van slechte commentaar dan van goede. Omdat ze je dan ook zeggen wat eraan mis is volgens hun. Daarmee had ik gekozen voor deze. Volgende keer zal ik dan op de gewone beoordeling zetten, maar had een beetje bang dat ik dan maar flauwe commentaar zou krijgen

                Ik heb al vaak als commentaar gekregen dat het beeld niet aanspreekt, maar dat was net de bedoeling.
                Ik heb dan ook is onderzocht waarom het niet aanspreekt. De meeste zeggen dat het de kleur is, het vuil gele dat hun niet aanspreekt.
                Ook omdat je niet meer ziet wat het is (tip van de sluier, het was een glijbaan in een speeltuin), ook omdat het vervreemd lijkt en vies is.
                Maar telkens was dit de bedoeling dat ik dit deed.

                Alvast bedankt

                Comment


                • #9
                  Re: een andere kijk...

                  zie geen foto hier
                  ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                  *BD1034BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: een andere kijk...

                    Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk bericht
                    zie geen foto hier
                    ik ook niet

                    Comment


                    • #11
                      Re: een andere kijk...

                      nog altijd niks te zien...
                      Nikon F80 te koop...
                      Volledige doka-uitrusting te koop...
                      http://dimitri-ferrest.skynetblogs.be

                      Comment

                      Working...
                      X