Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spinnetje, sprinkhaan en vlinder.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • spinnetje, sprinkhaan en vlinder.




    Deze sprinkhaan sloop over de grond.. ik heb er met een kleine DOF nog een sfeerplaatje van kunnen maken...



    De kleine vuurvlinder in zijn favoriete bloemrijke omgeving.. De achtergrond hoeft van mij niet altijd clean te zijn.



    Groet, Rob...

  • #2
    Re: spinnetje, sprinkhaan en vlinder.

    1
    mooi
    geen opmerkingen

    vind hem personelijk zeer boeiend

    2
    een sprietje aan de linkerkant stoort me zeer hard

    3
    te druk

    had veel meer uit kunnen gehaald worden
    þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
    Freelance bedrijfsfotograaf
    klikerdeklik hier voor mijn website!

    Comment


    • #3
      Re: spinnetje, sprinkhaan en vlinder.

      goeie reeks volgorde; 3-2-1.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: spinnetje, sprinkhaan en vlinder.

        Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
        1
        mooi
        geen opmerkingen

        vind hem personelijk zeer boeiend

        2
        een sprietje aan de linkerkant stoort me zeer hard

        3
        te druk

        had veel meer uit kunnen gehaald worden
        Even een paar opmerkingen mijnerzijds.. is dus absoluut niet bedoelt om de foto's te verdedigen.. maar gewoon de overwegingen die bij het maken van deze foto's door mij heen gingen.

        v.w.b. de spinkhaanfoto..
        Ik had eigenlijk de voelsprieten er helemaal op willen hebben maar als ik meer naar achteren had gegaan (zodat ze er helemaal op stonden) dan had ik zowel rechts als links nog meer takjes in beeld gekregen, dus dat schiet niet op, je moet dan ter plekke een keuze maken.. En het takje links onderin heb ik overigens geprobeerd met mijn linker hand heel voorzichtig naar beneden te drukken, maar dat takje was gekoppeld aan dat bruine takje waar de spinkhaan op zat en die ging dus ook naar beneden.. dus dat werkte niet. Maar ik vind dat ene takje zeker niet de hele foto verknallen..

        vw.b. de foto van de kleine vuurvlinder...
        9 van de 10 keer krijg je idd te horen dat de achtergrond stoort als het niet clean is.. ik heb geprobeerd om een beeld op te roepen van een soort 'hemelse bloemrijke weide' waar zo’n vlindertje in dartelt, en dat kan natuurlijk niet als ik de achtergrond clean maak... Overigens ligt het gevoel heel subtiel.. vaak is een achtergrond ook storend als hij teveel aandacht vraagt, maar dat is een subtiele grens.. persoonlijk vind ik dat het bij deze foto goed kan.


        Groet, Rob..

        Comment


        • #5
          Re: spinnetje, sprinkhaan en vlinder.

          De eerste is heerlijk om naar te kijken.
          Je tweede en derde vind ik ook heel mooi.
          Je overwegingen bij het maken van deze foto's vind ik gewoon heel knap.

          groetjes

          moniq
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment


          • #6
            Re: spinnetje, sprinkhaan en vlinder.

            Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht

            vw.b. de foto van de kleine vuurvlinder...
            9 van de 10 keer krijg je idd te horen dat de achtergrond stoort als het niet clean is.. ik heb geprobeerd om een beeld op te roepen van een soort 'hemelse bloemrijke weide' waar zo’n vlindertje in dartelt, en dat kan natuurlijk niet als ik de achtergrond clean maak... Overigens ligt het gevoel heel subtiel.. vaak is een achtergrond ook storend als hij teveel aandacht vraagt, maar dat is een subtiele grens.. persoonlijk vind ik dat het bij deze foto goed kan.
            Groet, Rob..
            Je bent in je opzet geslaagd,dat heb je goed gedaan.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

            Comment


            • #7
              Re: spinnetje, sprinkhaan en vlinder.

              vw.b. de foto van de kleine vuurvlinder...
              9 van de 10 keer krijg je idd te horen dat de achtergrond stoort als het niet clean is.. ik heb geprobeerd om een beeld op te roepen van een soort 'hemelse bloemrijke weide' waar zo’n vlindertje in dartelt, en dat kan natuurlijk niet als ik de achtergrond clean maak... Overigens ligt het gevoel heel subtiel.. vaak is een achtergrond ook storend als hij teveel aandacht vraagt, maar dat is een subtiele grens.. persoonlijk vind ik dat het bij deze foto goed kan.


              Groet, Rob..[/QUOTE]

              Opzet geslaagd imho, knap werk !
              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
              Grtjs, Jacky

              Comment


              • #8
                Re: spinnetje, sprinkhaan en vlinder.

                mooie reeks, en wat betreft de achtergrond is bij deze zeker niet storend.

                Comment


                • #9
                  Re: spinnetje, sprinkhaan en vlinder.

                  Mooie reeks, bij de derde stoort de BG mij ook niet, mooi
                  Groetjes Hendrika

                  Comment


                  • #10
                    Re: spinnetje, sprinkhaan en vlinder.

                    Mooie reeks
                    De achtergrond van de derde stoort mij helemaal niet,past mooi in het geheel.
                    Grt
                    Theike
                    Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: spinnetje, sprinkhaan en vlinder.

                      die derde is een top plaatje
                      laat wel degelijk de leefwereld van dit diertje zien
                      voor mij mogen er zo meer hier in het forum staan maar dat word niet altijd op prijs gesteld wat ik erg jammer vind
                      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                      Comment

                      Working...
                      X