Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In Waterloo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In Waterloo


    (Grotere image: http://alexju.be/photos/main.php?g2_itemId=357)
    (F/4.0 & 1/640 & ISO320)




    (Grotere image: http://alexju.be/photos/main.php?g2_itemId=360)
    (F/22 & 1/10 & ISO100)

    Foto's zijn getrokken in waterloo dicht bij dit bekende leeuw. Allebei rijdend op de tour-busje (hij was open en er waren geen ramen) (Enja, ik zie ook sensorstof :@ )

  • #2
    Re: In Waterloo

    Awel, om getrokken te zijn uit een rijdend busje zijn je compo's heel goed gekozen
    Helaas zijn je camera instellingen totaal verkeerd waardoor beide foto's erg onscherp zijn,
    en dat vind ik jammer want het zijn best twee mooie foto's.


    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: In Waterloo

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Awel, om getrokken te zijn uit een rijdend busje zijn je compo's heel goed gekozen
      Helaas zijn je camera instellingen totaal verkeerd waardoor beide foto's erg onscherp zijn,
      en dat vind ik jammer want het zijn best twee mooie foto's.
      Grtz, RF
      Ik heb het allemaal rustig op eigen scherm bekeken.
      Maar ook uit een rijdende auto kun je ze scherp bekomen.
      Kwestie van sluitersnelheden en scherp stellen goed instellen op de cam.
      Ik volg geheel mijn voorganger.
      Het is echt jammer, want beide foto's verdienen het wel.
      Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

      Comment


      • #4
        Re: In Waterloo

        Hehe idd, die sluitertijden, bij de 2de foto bv heb ik mijn instellingen niet aangepast van de vorige 'shoot-periode waarbij ik beweging wou fotograferen. Maarja, ik denk dat ik nog es naar daar ga gaan om rustig foto's te maken hehe

        Comment


        • #5
          Re: In Waterloo

          Vreemde diafragma keuzes. In je tweede wordt de vuiltjes op je sensor wel heel duidelijk door die f/22.
          Anders wel aangename composities, al mag er onderaan een stuk af van de tweede.

          Groeten
          Flickr

          Comment

          Working...
          X