Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The beauty of The Dirt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The beauty of The Dirt

    Hallo Wereld en al zijn bewoners mijn eerste post is een feit

    Het is een fotoserie geworden het noemt "The Beauty of The Dirt" of in Nederlands het mooie van het vuile en daar hangt dan ook meteen een boodschap aan vast die ik kan samenvatten in 1 citaat

    ENG "Cause everything is beautiful in It’s own way"
    NL "om dat alles mooi is op zijn eigen manier"







    Ps de schrijffout in het onderste watermerk maar dat wordt binnenkort aangepast
    Last edited by This Crazy Universe; 12 juli 2009, 19:34.

  • #2
    Re: The beauty of The Dirt

    3 foto's/topic!
    My Flickr page!

    Comment


    • #3
      Re: The beauty of The Dirt

      Die tekst vanonder is enorm storend en overdreven kitscherig, vind ik. Je geeft in je inleiding al duiding over je concept, dan is het mijns inziens niet meer nodig om dat bij elke foto nog eens te herhalen. De taalfouten mogen er ook uitgehaald worden trouwens, in je tekst tot daar aan toe, maar op de foto's zelf zou ik 'beauty' dan toch op z'n minst juist schrijven!

      Comment


      • #4
        Re: The beauty of The Dirt

        Oorspronkelijk geplaatst door Eldritch Bekijk bericht
        Die tekst vanonder is enorm storend en overdreven kitscherig, vind ik. Je geeft in je inleiding al duiding over je concept, dan is het mijns inziens niet meer nodig om dat bij elke foto nog eens te herhalen. De taalfouten mogen er ook uitgehaald worden trouwens, in je tekst tot daar aan toe, maar op de foto's zelf zou ik 'beauty' dan toch op z'n minst juist schrijven!
        Sorry voor de schrijffouten en die tekst die gewoon voor als een soort water merk dus moet je eigenlijk niet op letten waarschijnlijk te vlug willen doen...

        Comment


        • #5
          Re: The beauty of The Dirt

          Oorspronkelijk geplaatst door Xemio Bekijk bericht
          3 foto's/topic!
          Ok sorry ben nog maar nieuw hier heb het aangepast
          bedankt voor de tip.

          Comment


          • #6
            Re: The beauty of The Dirt

            Heu, gedurfd is het zeker...
            Toch blijft het gewoon een 'rommeltje' hoor. Tweede is de meest verdienstelijke vanwege het mooie licht. Misschien toch eens een ander (lager) standpunt proberen ?
            Eerste is absoluut oninteressant gebracht, de derde is gewoon uit focus en de bedoeling ontgaat mij volkomen. Er is meer met het thema "vuilnis" (lees : verderf / ontbinding / verval) te doen.

            Hoort m.i. beter thuis bij beoordeling...
            Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
            And why do we fall, Bruce?

            Comment


            • #7
              Re: The beauty of The Dirt

              De tweede vind ik knap
              Bij de eerste vind ik de compositie niet zo goed gekozen. Ik zou daar meer tijd voor nemen als het kan.
              De derde is volledig onscherp ... en ook niet zo geslaagd van compositie vind ik. Maar laat je niet afschrikken. Mits wat aanpassingen kan je van dit onderwerp mooie foto's maken!
              Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
              www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

              Comment


              • #8
                Re: The beauty of The Dirt

                tweede idd de beste maar ging nog iets naar rechts geweest zijn, zodat die witte plastiek er nie meer op stond.
                De rest zegt me nie zo veel

                Comment


                • #9
                  Re: The beauty of The Dirt

                  Oorspronkelijk geplaatst door alain db Bekijk bericht
                  Heu, gedurfd is het zeker...
                  Toch blijft het gewoon een 'rommeltje' hoor. Tweede is de meest verdienstelijke vanwege het mooie licht. Misschien toch eens een ander (lager) standpunt proberen ?
                  Eerste is absoluut oninteressant gebracht, de derde is gewoon uit focus en de bedoeling ontgaat mij volkomen. Er is meer met het thema "vuilnis" (lees : verderf / ontbinding / verval) te doen.

                  Hoort m.i. beter thuis bij beoordeling...
                  Ben het hier volledig mee eens.
                  Jammer. Denk ook dat hier meer uit te halen was...
                  Nikon F80 te koop...
                  Volledige doka-uitrusting te koop...
                  http://dimitri-ferrest.skynetblogs.be

                  Comment

                  Working...
                  X