Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gigantische fototas van Tamrac (blauw)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Ander Merk ] Gigantische fototas van Tamrac (blauw)

    Ik verkoop deze grote fototas. Enkele jaren oud, maar nog niet vel gebruikt.
    Hij is zo goed als nieuw en alles is nog in perfecte staat. Geen enkel defect of rare geurtjes.
    Is van een vorige reeks denk ik. Lijkt op de huidige super pro 12 of zo.
    Afmetingen:
    lengte 57cm
    breedte 32cm
    Hoogte 26cm

    Hij weegt ongeveer 2.5kg en de BINNENafmetingen zijn:
    Breed 20cm
    Lengte43cm
    Diepte 26cm
    Dit zijn de minimum afmetingen, maar in het midden is er wel een paar cm meer (leurt een beetje .

    Hij heeft meer dan genoeg compartimenten, zakjes, ritssluitingen en dergelijke, dus je geraakt er alles in kwijt. Vooraan zijn er 2 riempjes om een statief aan te hangen. Aan de achterzijde zijn er nog 2 ritssluitingen over de hele lengte: 1tje voor papieren, en 1tje waarmee je de binnenkant opent waar de lenzen ed zitten. Onder de voorflap zitten er lichtdichte zakjes die je eraf kan halen.

    Moest het zijn, ik kan hem ook in een grote kartonnen doos versturen. De verzendingskosten zijn ongeveer 8 euro.







    Meeneemprijs is 85 euro of doe een bod. Ik heb wel geen haast dus ik wacht tot het juiste bod eraan komt
    Je kan hem in Tongeren (Zuid-Limburg) komen bekijken/afhalen indien gewenst.
    Last edited by monstertruckess; 13 juli 2009, 13:24. Reden: binnenafmetingen
    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek
Working...
X