Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tweedehands

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tweedehands

    Wie bezorgt mij websites waar ik tweedehands lenzen (Canon) kan aanbieden?
    website: http://johanluyten.500px.com
    "I always thought good photos were like good jokes. If you have to explain it, it just isn't that good"

  • #2
    Re: Tweedehands

    Buy & sell electronics, cars, clothes, collectibles & more on eBay, the world's online marketplace. Top brands, low prices & free shipping on many items.
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

    Comment


    • #3
      Re: Tweedehands

      2dehands.be, Kapaza.be
      iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.

      Comment


      • #4
        Re: Tweedehands

        Een van de beste, http://www.fotobeurs.com/

        Comment


        • #5
          Re: Tweedehands

          KLIK enige relatiteitszin kan helpen, de actuele nieuwprijs ligt lager dan jouw tweedehandsprijs KLIK2. Persoonlijk ook zo'n objectief verkocht een paar weken geleden, de realiteit is me dus wel bekend.

          Maar we willen wel allemaal wat foto's van je zien, met zo'n naam....
          Last edited by Zappa; 6 juli 2009, 17:33.

          Comment


          • #6
            Re: Tweedehands

            Bedankt Zappa, ik pas de prijs aan. Ik had alleen op de aankoopfactuur gekeken. Foto's komen zeker nog.
            website: http://johanluyten.500px.com
            "I always thought good photos were like good jokes. If you have to explain it, it just isn't that good"

            Comment


            • #7
              Re: Tweedehands

              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Een van de beste, http://www.fotobeurs.com/
              Waarschijnlijk een vriend aan huis? behoorlijk obscure website zo lijkt me...
              Mijn foto's
              Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

              Comment


              • #8
                Re: Tweedehands

                Voor zover ik weet niks mis hoor met fotobeurs.com. Ik raadpleeg de zoekertjes reeds jaren regelmatig.

                Comment


                • #9
                  Re: Tweedehands

                  Oorspronkelijk geplaatst door Aeolis Bekijk bericht
                  Voor zover ik weet niks mis hoor met fotobeurs.com. Ik raadpleeg de zoekertjes reeds jaren regelmatig.
                  Ik heb goeie ervaringen met fotobeurs.com
                  Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tweedehands

                    mh niets zo irritant als EINDELIJK een toestel/lens vinden die je absoluut wilt hebben, en als je dan mailt zeggen ze doodleuk dat ie al verkocht is. En ze laten het zoekertje gewoon staan. Of je krijgt geen antwoord at all. Dat is zowat mijn ervaring met fotobeurs. Heb wel veel positieve ervaring met dit forum en kapaza. Ook marktplaats.nl durf ik wel es te verkennen.
                    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tweedehands

                      Oorspronkelijk geplaatst door Cartier Bresson Bekijk bericht
                      Wie bezorgt mij websites waar ik tweedehands lenzen (Canon) kan aanbieden?
                      Google natuurlijk,hij brengt het je gratis op een bordje.... zonder inspanning
                      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tweedehands

                        Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
                        mh niets zo irritant als EINDELIJK een toestel/lens vinden die je absoluut wilt hebben, en als je dan mailt zeggen ze doodleuk dat ie al verkocht is. En ze laten het zoekertje gewoon staan. Of je krijgt geen antwoord at all. Dat is zowat mijn ervaring met fotobeurs. Heb wel veel positieve ervaring met dit forum en kapaza. Ook marktplaats.nl durf ik wel es te verkennen.
                        De beste sites zijn de sites waar heel veel opstaat en waar heel veel bezoekers zijn.
                        Uiteraard is er kaf onder het koren, maar de meeste sites hebben systemen om dit kaf eruit te filteren.
                        Op fotobeurs staat bijna niks en wat er staat is niet wat je zoekt.....

                        Comment

                        Working...
                        X