Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rode draad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rode draad

    Deze trap met een rode touch vond ik in een Parijse tentoonstellingsruimte. Ik weet niet of het jullie kan bekoren.
    Alvast bedankt voor de commentaar.


  • #2
    Re: Rode draad

    Ik vind dit niet zo'n goede foto.
    Je hebt een kitcherig onderwerp mooi in beeld proberen brengen en meestal werkt dat niet.
    Door weinig context te laten zien, verliest de foto aan inhoud en moeten we haar eerder esthetisch beoordelen, en dan vind ik ze niet zo geslaagd.
    Ik zou meer afstand hebben genomen en de trap met glazen wand hebben laten zien in zijn ruimere context, zodat de kijker zich meer zelf een oordeel kan vormen, in plaats van de esthetiek die ons nu min of meer wordt opgedrongen.
    Ik bedoel: deze foto is gemaakt om mooi te worden gevonden, terwijl het eigenlijk geen mooi onderwerp is, laat dat dan ook zo zien.

    Comment


    • #3
      Re: Rode draad

      ik moet Control z volgen

      Groeten

      Joeri
      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

      Comment


      • #4
        Re: Rode draad

        Ik volg niet. Als je het onderste gedeelte cropt tot waar de rode lijn de horizontale lijn raakt, heb je volgens mij een sterke grafische foto. (Als je mij kunt volgen).
        Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

        Comment


        • #5
          Re: Rode draad

          Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
          Ik volg niet. Als je het onderste gedeelte cropt tot waar de rode lijn de horizontale lijn raakt, heb je volgens mij een sterke grafische foto. (Als je mij kunt volgen).
          ja ik volg hier ook,zodat je 2 uiteinde uit beeld verdwijnen

          grtjs,

          jeannot

          Comment


          • #6
            Re: Rode draad

            Mij voelt het ook niet zo lekker aan.
            Volgens mij zou het beter uitkomen, mocht je je camera 45°naar rechts gedraaid hebben. (of de foto 45° naar links draaien )
            Zo ga je het gevoel hebben dat je je hoofd niets steeds moet kantelen. Alle lijnen in de foto zijn aflopend... ik vrees dat een mens een beetje stabiliteit en houvast moet krijgen in deze foto.
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

            Comment


            • #7
              Re: Rode draad

              Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
              Ik volg niet. Als je het onderste gedeelte cropt tot waar de rode lijn de horizontale lijn raakt, heb je volgens mij een sterke grafische foto. (Als je mij kunt volgen).
              Ik volg Plato, bijsnijden onderaan en links zodat de rode lijn in de hoek eindigt en je hebt een bijna abstracte foto met lijnen en bogen
              Groetjes Vicky

              Comment

              Working...
              X