Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Driving into the Clouds

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Driving into the Clouds

    Hallo Allemaal,

    We zijn net een paar dagen geleden terug gekomen van een weekje aan Mara Lake. Mara Lake is een prachtig meer wat ongeveer 500km ten oosten van Vancouver gelegen is in de North Shuswap regio. De rit er naartoe alleen al is de moeite met een veranderend landschap en prachtige zichten.

    Hier beneden zijn een paar foto's die ik genomen heb terwijl we over de Coquihalla Highway reden opweg naar Mara Lake. De wolken zagen er zo mooi uit, ik moest er gewoon een foto van nemen.

    Het was moeilijk om daar te stoppen, dus dan maar vanuit de auto. Deze foto's waren genomen vanuit een rijdende auto (tegen 120km/u). Hopelijk vinden jullie deze wat...alvast bedankt voor het kijken!

    Vele groetjes uit een zonnig en erg warm Vancouver,
    Groetjes,
    Ann





  • #2
    Re: Driving into the Clouds

    Prachtige wolken, heel mooie opname in moeilijke omstandigheden. De onscherpe voorgrond komt zelfs de foto ten goede.

    Comment


    • #3
      Re: Driving into the Clouds

      twee is prachtig diep
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: Driving into the Clouds

        Heeeemels mooi!!!!
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

        Comment


        • #5
          Re: Driving into the Clouds

          mooi hoor
          2xZ6, 1xD7500, glas, licht :)

          Comment


          • #6
            Re: Driving into the Clouds

            ziet er indrukwekken uit hoor, maar eerlijk............beetje te over.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Driving into the Clouds

              de 2de Ann, zeer knap

              grtjs,

              jeannot

              Comment


              • #8
                Re: Driving into the Clouds

                Zeer knap gedaan en wat een prachtige platen. Ik denk dat het een mooi vakantie album wordt.
                Hoe heb je eigelijk je lens zo stil weten te houden?

                Groeten Michael

                Comment


                • #9
                  Re: Driving into the Clouds

                  Ja zeg, mooi gedaan!! Je moet het maar doen!!
                  De 2de heeft mijn voorkeur, mooie diepte hier gecreeerd, prachtige wolkenlucht en leuk die bewegingsonscherpte op de voorgrond van het wegdek! Goed die lijnenspel te zien van strepen, gras en ander wegdek!
                  Jij hebt wel een vaste hand zeg!!
                  Gr Tantine
                  Eerlijkheid duurt het langst!!
                  Mijn website: http://www.degrafon.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Driving into the Clouds

                    Heel knap
                    David Leemans
                    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Driving into the Clouds

                      Eens wat anders dan de statische landschappen die hier alle dagen te bekijken zijn .
                      De bewegingslijnen en de weg trekken je ogen naar de verre horizon. Ik vind persoonlijk de rechtermiddenkant van beide foto's te donker....vooral de eerste.
                      Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                      http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Driving into the Clouds

                        Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                        Ik vind persoonlijk de rechtermiddenkant van beide foto's te donker....vooral de eerste.
                        Daar heb je gelijk in, ik denk dat het ook komt omdat die mooie dennebomen allemaal rood-achtig bruin zijn geworden in plaats van groen. Je waant je bijna in de herfst in plaats van de zomer.

                        Er heerst een probleem in die regio door de "pine beetle" die alle bomen vernield. De winters zijn niet koud en streng genoeg meer om die beestjes te doden en half de bossen zien er donkerrood-bruinig uit. Het is echt een triestige zaak om te zien als je door die omgeving rijdt. We zagen onderweg ook vele kale plekken op die heuvels omdat ze de dode bomen allemaal hebben omgekapt en waarschijnlijk nieuwe zullen plaatsen.

                        Groetjes uit Canada,
                        Ann

                        Comment


                        • #13
                          Re: Driving into the Clouds

                          Knap vastgelegd Ann

                          Comment


                          • #14
                            Re: Driving into the Clouds

                            prachtig dit smaakt naar meer heb je een pola filter of sky filter gebruikt ? grt aj

                            Comment


                            • #15
                              Re: Driving into the Clouds

                              Oorspronkelijk geplaatst door aj schenning Bekijk bericht
                              heb je een pola filter of sky filter gebruikt ? grt aj
                              Inderdaad, voor deze foto's heb ik een circular polarizer gebruikt.

                              Ann

                              Comment

                              Working...
                              X