Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oude man

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • oude man

    Genomen langs de weg op Isle of Skye met Old man of Storr in de verte. Enkel een stukje afgesneden vanonder, voor de rest ongewijzigd.
    Laat maar komen die harde kritieken!
    f:7.1
    focal length: 18mm
    shuttertime:1/2000sec


  • #2
    Re: oude man

    Oesje, veel te donker en teveel contrast waardoor zeer veel detail verloren gaat.

    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: oude man

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Oesje, veel te donker en teveel contrast waardoor zeer veel detail verloren gaat.

      Grtz, RF
      tis raar, de originele foto is precies minder donker dan de resized foto. Hij kan niettemin wel iets lichter zonder detail te verliezen in de wolken. Over het contrast ben ik het toch niet eens. Wanneer ik dit aanpas met psp kom ik een veel platter beeld uit met juist minder detail. Of versta ik het verkeerd?

      Comment


      • #4
        Re: oude man

        Oorspronkelijk geplaatst door Julien_D60 Bekijk bericht
        tis raar, de originele foto is precies minder donker dan de resized foto. Hij kan niettemin wel iets lichter zonder detail te verliezen in de wolken. Over het contrast ben ik het toch niet eens. Wanneer ik dit aanpas met psp kom ik een veel platter beeld uit met juist minder detail. Of versta ik het verkeerd?
        Dat zal dan het verschil zijn tussen PsP en Ps. In Ps moest het contrast juist naar beneden hoor. Ik gebruik PsP bijna nooit meer sinds ik begonnen ben mij te verdiepen in Ps.

        Grtz, RF
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment

        Working...
        X