Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dikke proficiat Stampers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dikke proficiat Stampers

    Een heel dikke proficiat aan Stampers met zijn verdiende eerste plaats en natuurlijk ook een dikke proficiat aan de toch wel ijzersterke top 12

    Het was toch wel een challenge met veel sterke inzendingen.

    Grtz Tigo
    To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
    Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

  • #2
    Re: Dikke proficiat Stampers

    yep een dikke proficiat aan stampers een dik verdiende eerste plaats
    als ook aan de nummer twee en drie zo stonden ze ook in mijn lijstje
    de eerste twee zijn dan heel erg aan elkaar gewaagd
    derde is dan weer heel creatief
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Dikke proficiat Stampers

      Mijn gelukwensen aan de drie die verdiend het podium haalden.

      Ook mijn bewondering aan de toch wel vele sterke inzendingen. Prachtige foto's voor een toch niet zo voor de hand liggend onderwerp waar heel wat verscheidenheid, creativiteit is in terug te vinden.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #4
        Re: Dikke proficiat Stampers

        Proficiat Stampers en Tigo met jullie 1ste en 2de plaats.
        Zelf content met mijn 3de...en mijn vriendin content met de nieuwe (grote vierkante)borden die ik voor de foto heb moeten aanschaffen Ook een pluim voor de top 12 waarin er voor mij altans toch nog enkele juweeltjes zitten.
        Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

        Comment


        • #5
          Re: Dikke proficiat Stampers

          Proficiat aan de podiumplaatsen! Ik ben zelf ook blij dat ik nog eens het eerste blad gehaald heb! Het was zeker geen evidente opdracht met vele sterke inzendingen. Mijn top 12 klopt dan ook niet volledig met de stem van de meerderheid (meestal zit ik dichter bij het eindresultaat). Zo zie je maar, smaken verschillen, en dat komt bij een moeilijke opdracht als deze goed naar voor.
          Ik ben benieuwd naar de inzendingen van deze maand. Hopelijk zijn er terug zo veel sterke inzendingen!

          tot de volgende
          Brecht
          Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

          Comment


          • #6
            Re: Dikke proficiat Stampers

            van Harte maar ik zat er weer naast, maar had je wel in mijn top3.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Dikke proficiat Stampers

              Alle 'podiumplekken' gefeliciteerd, het was een hele fraaie challenge, met prachtige werkjes! Dik verdiend derhalve!
              Groets, Gerhard
              Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

              Comment


              • #8
                Re: Dikke proficiat Stampers

                proficiat aan numbers 2 and 3, maar ook aan alle andere deelnemers, geen eenvoudige opdracht, maar met inderdaad zeer sterke, creatieve en vindingrijke inzendingen, boeiend

                ivm mijn foto leg ik zoals door sommige werd gevraagd binnen enkele daagjes uit hoe deze in mekaar werd gekunsteld/genknutseld ;-))) (trek er even op uit)

                groeten,
                Stampers

                Comment


                • #9
                  Re: Dikke proficiat Stampers

                  Oorspronkelijk geplaatst door stampers Bekijk bericht
                  ivm mijn foto leg ik zoals door sommige werd gevraagd binnen enkele daagjes uit hoe deze in mekaar werd gekunsteld/genknutseld ;-)))
                  Ik vind het altijd leerzaam hoe iemands foto tot stand komt. Jammergenoeg gebeurd het te weinig vind ik dat er achteraf uitleg over gegeven wordt.

                  Misschien een beetje uitleg over mijn inzending: kippebout.
                  Een bouwlamp boven en links van het bord, difuusgemaakt met een wit doek. De kippebout was eigenlijk in bevroren toestand. (daarom ook geen dampende kip). Eerst werd de buitenkant bruin gebraden, daarna ingevroren, waardoor het mogelijk werd om er gaten in te boren om aan bijde zijden een stukje bout in te draaien. Dit was echter nog niet erg stabiel en heb ik de kippebout terug ingevroren met de bouten erin. Eerst heb ik wat geexpirimenteerd met de composietie met een gewone kippebout (wat me een set nieuwe borden gekost heeft). Als alles ok was... met de ingevroren, die ik aan de buitenkant rap wat opgewarmd heb met een gasbrandertje. Saus erover en juist tijd genoeg voor 1 foto waarna alles weer uit elkaar viel (mede door de warmte van mijn bouwspots). De glans op de salade en op de kippebout werd verkregen door ze in te strijken met glyserine.
                  Ik heb wel erg getwijfeld om deze foto in te sturen omdat ik vreesde dat dit te weinig met bouten en moeren zou geassocieerd worden en omdat voor sommigen niet geknutseld mag worden met eten. Maar ik doe graag "mijn" gedacht dus...

                  Ja, en k'had ook al een goe gedacht voor het thema voedsel,....zal het wel eens proberen, gewoon omdat het ook lekker is.
                  Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dikke proficiat Stampers

                    Dikke proficiat aan Stampers eveneens als alle andere deelnemers.
                    Het was weer een kwestie om de juiste ideeën te hebben en deze dan nog mooi uit te werken en er waren veel sterke inzendingen.
                    Ik vond ook Tigo zijn foto weer kanp, maar ... ik vond het idee hier allesbehalve origineel. Het verbaasde mij dan toch dat zijn inzending alsnog 2 de werd tussen alle andere sterke inzendingen.

                    ps : Mij ga je niet in de uitslag vinden, mijn idee was niet sterk genoeg dus heb ik mijn inzending weer ingetrokken. ("kinderbuggy")

                    Grtz

                    Jotto
                    Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dikke proficiat Stampers

                      Gefeliciteerd stampers met je overwinning
                      Mijn fotowebsite : www.filover.be

                      Comment

                      Working...
                      X