Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pentax K10d body in nieuwstaat - VERKOCHT

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Pentax ] Pentax K10d body in nieuwstaat - VERKOCHT

    VERKOCHT

    Onlangs kon in een Pentax K20d overnemen van een forumgenoot. Ik had al twee K10d's maar drie camera's is echt wel van het goede te veel

    Vandaar dat ik één van m'n twee K10d's van de hand wil doen.

    Begin februari kocht ik deze K10d bij Grobet in Antwerpen, naar aanleiding van het huwelijk van m'n zus. Sindsdien kwam hij nog zelden uit m'n fototas.

    - Smetteloze staat, geen krasje, vlekje, slijtagespoortje te bespeuren,
    - Shutter count: 3200 clicks,
    - Recentste firmware geïnstalleerd,
    - Alles wat in de verpakking zat is er bij (handleidingen, lader, accu, kabeltjes,...)

    De K10d is een uitstekende semi-professionele reflexcamera met o.a. 10 megapixels sensor, water- en stofdichtingen, beelstabilisator, dust removal system,... de hele uitleg vind je hier (Highly recommended by Dpreview).

    M'n richtprijs is € 350, maar een ruil met interessante Pentax K-mount lenzen is ook bespreekbaar hoor (bvb 10-17mm, AF-tele mits opleg...).

    Uiteraard ben je van harte welkom deze camera uitgebreid te komen testen bij mij thuis in Sint-Niklaas (bij een fris pintje en een uitgebreide fotobabbel). Ik ben ook regelmatig in Antwerpen stad en aan de Belgische Kust. Ook verzending is mogelijk.
    Last edited by frederik9111; 6 juli 2009, 13:07. Reden: Verkocht
    Pentaxian in hart en nieren...
Working...
X